Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Phu!

Publicerad 2009-01-18 18:08:34 i Vardagligheter

Hej och hå vad det går i hög fart just nu!
Har knappt haft en sekund över den här helgen!
I fredags var det ju som sagt tenta i Gävle.
Hur det gick? Ja det vet jag ju inte än, men det kändes faktiskt ganska bra.
Det var ingen uppgift som jag kände HJÄLP inför, så jag hoppas att det gick vägen!
Jag vet med mig att jag saknar lite av det aningens snofsigare språk som används i högskolevärlden,
men samtidigt är det ju mitt livs första högskoletermin så jag kanske inte ska kräva så mycket av mig själv...
IMen som sagt det kändes helt OK!
I går bar det av till Eskilstuna för upprop och föreläsning.
 "Grundkurs i Ekonomisk styrning" heter kursen jag läser där.
Vidare i ilfart  till Bålsta och jobb, jobb, jobb...
La huvudet på kudden vid tvåtiden och i morse när klockan ringde blev det snabb frukost och sen nagelfix hos Helena!
Ett par timmar i skogen med hundgänget och en timmes spinning på det!
Kan säga att jag är rätt mör nu och väldigt glad över att älsklingen precis trillade in genom dörren med pizzorna i högsta hugg! Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-18 18:49:15

Busy girl! Skönt att höra att det inte var en ursvår tenta ni fick... Bara att hålla tummarna!



Skönt att höra att jag får en danspartner näst, nästa helg! =) Du skulle vara framme kring 16 va? Kraaam

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-01-18 19:05:51

SV: Tack, jag älskar lampan jag också, mycket =)



Ommålningen av hallmöblerna har jag tänkt göra sedan jag målade i sovrummet, så det känns skönt nu när jag ÄNTLIGEN är klar med alla möbler som skulle målas om, plus att resultatet blev bra.



Ja se Changeling, den är bra =)



Vad skönt att tentan gick kändes/bra, vet när jag själv skrev min första juridiktenta, tyckte det kändes piss efteråt, klarade mig dock, men de vill ju att man skriver så mycket på varje fråga så jag blev galen, men man kommer in i tänket hur de vill att man svarar =) Håller tassarna för bra resultat!!!



Ha en bra kväll själv sötnos!



Kraaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-18 20:08:09

Katta: Jepp! Har flängt runt som en toka den här helgen! Många mil i bilen blev det ;-)



Du har en garanterat trogen partner i mig kan jag lova! =oP

Mitt tåg kommer till Sthlm 15:50 så vi kan väl ses på centralen?

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-18 20:11:19

Anna: Gulle dej! Är tacksam om du håller dom riktigt hårt! kan ju dock bli lite jobbigt efter ett tag för tentaresultatet kommer om tre veckor ungefär! ;-)

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-18 20:18:03

Japp, du kan vänta dig egen liten välkomskommité när du kliver av tåget =) Blir så kul! Får höras i veckan via mailen angående detaljerna... Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-19 10:17:00

Katta: Det låter kanon! Kommer ni att ha en sån där stor skylt som där det står Emelie på? Haha!

Åh vad jag längtar!

Kram kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-19 19:56:37

Ojoj vilken helg, skönt att de är vardag igen :-D

Vart i Bålsta jobbar du? hrm hrm ;-D

Snart ses vi hihi. Ser att du o Katta bokat dansgolvet sen.. hihi får man hänga på? *fniss*

Ha en skön lugn (?) vecka! KRAMIS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela