Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Snöigt värre...

Publicerad 2009-01-20 14:25:59 i Vardagligheter

Snön vräker ned utanför fönstret! Riktiga Disneyflingor!
Fint, men inte riktigt vad jag längtar efter just nu....
Är lite låst på studiefronten just nu... Mina böcker har inte kommit än..
Förhoppningsvis dyker de upp snart- jag vill ju komma igång!
Blev konditionsträning på bandet idag. Skönt att få springa lite som omväxling till spinningen och styrketräningen!
Ikväll ska jag jobba, hoppas att snöfallet har lugnat ned sig tills dess så jag slipper halka runt på vägarna!
Snart kommer Malin och ungarna hit, vi ska gå och fika på mysiga Tant Gredelin!

Bild: privat

Drömmer mig bort till våren och blommande äppelträd...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-20 16:11:03

Jag vill också ha vår! jag som hatar att frysa! lite värme tack, och det PRONTO!!

Hoppas att ni hade en mysig fika :)



Puss & Kram.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-20 16:13:08

Tack så mycket!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-21 13:44:38

Linda: ja, tänk att bara få lägga undan dunjackan..

Vi hade det jättemysigt! Pussen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela