Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndag.

Publicerad 2009-01-11 15:32:38 i Vardagligheter

Nyss hemkommen från skogen och hundträningen.
Väldigt skönt med lite frisk luft!
60- års balunset igår var trevligt även om vi åkte hem ganska tidigt.
Ett surpriseparty i mingelstil som hölls hos en av älsklingens kusiner.
En råsnygg nyrenoverad lägenhet i ett gammalt hus- minst  fyra meter i takhöjd, svarta, målade trägolv och resten vitt, vitt, vitt!  Me like! Alot.
Eftermiddagen tänkte jag ägna åt att läsa bloggar och har även en hel hög med glossiga tidningar som jag fick av min kära svärmor igår. Inget ansträngande på agendan med andra ord!
Ikväll blir det favoriträtten Carbonara till middag! Mums!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-11 17:23:21

Låter som en mycket skön och soft söndag!



Sv: Haha... vad roligt! Då är vi två :)

Tack snälla! Jag har inte använt den så mycket alls men jag gillar den mer och mer.



Kram kram

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-01-11 17:48:55

Ah carbonara är så gott. =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-11 17:53:01

Caroline: Väldigt skönt att bara vara! Ha en bra kväll! Kram



Hanni: japp! En av mina absoluta favvorätter kan jag tala om! MUMS!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-11 19:30:30

Låter som en snygg lägenhet, har redan en bild i huvudet om vitt och svart. Ha ha!



Nu är vi på g här. Har precis bokat in oss på 13.10-tåget till Sthlm på fredagen. Blev 1:a klass. Har egentligen inte ens slutat jobba då men det var så konstiga tider att välja mellan så det blev den här. Hoppas du också kan åka med samma tåg!? Har inte bokat något till lördagen än...



Ha en mysig kväll, kraamar!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-11 21:04:09

Låter som en fantastisk lägenhet! Drömmer mig bort....

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-11 21:16:39

Katta: Det var den kan jag lova- men det var inte riktigt läge att slta upp kameran och fota detaljer, haha!

Tyvärr verkar det som erat tåg inte stannar i Enköping, men jag kan ta ett som är på centralen 20 min efter er! Kram kram!



Elin: Den var supersnygg! Från början var det två lägenheter men som dom nu har slagit ihop! Very nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela