Em

Så som jag ser det. Simple as that.

TGIF

Publicerad 2009-01-23 18:15:28 i Shopping

Äntligen fredag!
Efter tre jobbkvällar med tunga tallrikar och mördarpasset på gymet igår är jag ganska trött i kroppen idag.
Väldigt skönt att få vara ledig och bara ta det lugnt idag med andra ord.
Har storstädat här hemma så nu är det så fint och doftar skurmedel! Härligt!
Fick för mig att jag ville ha in mer ljus i vardagsrummet, så ner med gardinerna och nu kör vi gardinlöst ett tag!
Det blir ju ganska varmt här uppe i vindsvåningen (med svart plåttak dessutom ) när solen ligger på, så när värmen kommer åker de med största sannolikhet upp igen... ;-)
Var på lunchdejt med Ina på Wendys Coffee, lika mysigt som vanligt och nu är det bara 11 dagar kvar tills liten är beräknad att titta ut! Så himla spännande!
Vi var in på Lindex en sväng och där gjorde jag ett riktigt fynd!
Den här söta lilla saken kostade mig blygsamma 37:50!

Det tackar vi för! Partyväskor kan man aldrig få för många av!
Blir fredagsklassikern Carbonara till middag, en flaska rött och självklart Let´s Dance!
Ha en bra kväll sötisar! Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-23 21:14:28

Vilket fynd=)



Hoppas helgen blir bra och att du får chans att vila upp dig lite eller har du mkt plugg kanske? Vilken kurs läser du nu?



Många kramar Madeleine

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-23 22:27:15

Madeleine: Visst var det?! helt knäppt!



Blir vila och kanske lite party i morgon! ,-)

Den här terminen är det Ekonomistyrning 15p och byggnadsfysik 7,5p och när bf slutar tar Affärsredovisning 7,5p vid! Kluriga ämnen, men jag tror det kommer bli riktigt kul när man kommer in i det! Kram på dig!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-24 08:30:02

Ja jag håller med dig, det känns ibland lite tröstlöst att skriva om man inte får några kommentarer. Visst, man skriver mest för sin egen skull, men lite uppskattning vill man ju ändå ha :) Så TACK för att du skriver hos mig så ofta =)



Otroligt söt partyväska, jag skulle också vilja ha en sådan, perfekt rosa färg! Ja nästa helg lär bli toppen as well! KRAM!

Postat av: SOFIE

Publicerad 2009-01-24 11:25:11

Men åh vilket fynd! Helt underbar ju!!! :-)

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-01-24 12:14:53

Kul att jag inte var den enda som tokfyndade på Lindex! ;) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-24 13:35:46

Mia: Varsågod! ;-) Det är klart jag håller koll på mina favoriter!

Visst var den fin!? Passar perfekt till mina gammelrosa sidenpumps! Kram på dig!



SOFIE: Nästan ett fynd i Sofie klass- du är ju fyndarnas fyndare ;-) Den är helt perfekt och har avtagbar kedja, me like, me like! =)



Evelina: Jag brukar aldrig reafynda så jag är superglad! Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-25 12:26:37

Oj vilket fynd! Billigare än så kan det väl knappast bli och rosa är aldrig fel :)



Kram kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-25 13:18:22

Vilket fynd!

Jätte vacker!

Ha en trevlig dag :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-25 13:18:24

Vilket fynd!

Jätte vacker!

Ha en trevlig dag :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-25 19:23:41

Linda: Visst är den? Jag är supernöjd!! Och tackdetsamma! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela