Em

Så som jag ser det. Simple as that.

The Bloggträff.

Publicerad 2009-01-31 19:30:29 i Bloggdate

Här har  ni en som är trött i lockarna efter gårdagen och med ömande fötter efter dagens lilla shoppingrunda iförd klackar...Orutinerat..
Hade världens bästa kväll med världens bästa bloggtjejor igår!
Katta. Madeleine. Anna. Zandra. Malin. Mia.
Tack sötnosar, det här gör vi snart om igen!
Och tack Anna för suverän mat och för att du öppnade upp ditt supersnygga hem för oss!











PUSS PÅ ER!




Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-31 19:39:24

Hahahahaah usch vilka bilder du tagit ;-D

Men jag kan bjuda på dem!

Hoppas eran shopping dag vart lyckad!

Tack för igår, de va super kul att träffas, hoppas oxå på en återträff snart!!

KRAMAR

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-31 19:48:26

HAha...hoppas att du kom hem ordentligt:)



TACK för en toppendag med dig både igår och idag. Du är en härlig tjej ska du veta.



Ta det lugnt med vinet ikväll;)



KRAMAR från Madeleine

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-31 20:11:18

Hej tjejen!! Tack så mycket för igår, det var SÅ roligt att träffa dig, du är verkligen toppen :) Jag snodde en bild här från dig till min blogg, hoppas att det är okej. Om du har lust och ork får du gärna maila över lite bilder till mig, eller skicka på MSN om du har det?!



Hoppas att du hittade något roligt att shoppa så att det var värt att trippa runt i klackarna =) KRAAAM!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-02-01 10:10:36

Jag surfar omkring hos er och bara ler. Vilken härlig kväll ni verkar ha haft!!



Hoppas du får en fin söndag.

kram

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-02-01 10:12:48

Tack snälla själv! Jag hade verkligen skiitskoj!Haha - diggar mig med etagefatet, godis är gott ;-)



Ha en skön söndag!



Kraaamar

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-01 16:58:00

Ah, vad kul med alla bilder! Alla har ju rätt lika motiv men jag tycker att det är lika kul att se ändå =) Blev du nöjd med Monki-fynden? Grym butik! Jag älskar min lilla sommarkjol!



Tack för en kul shoppingsväng, får vi göra om här i eller i V-ås! Kraamar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-01 18:24:53

Zandra: Visst är dom fina! Ni är ursnygga hela högen! Made in sweden ;-)

Eftersom vi var lite trötta och slitna blev det ingen storshopping direkt, men några fynd blev det iallafall! ;-)

Kram på dig gumman!



Madeleine: Jodå, det gick snabbt och smärtfritt, haha! Tack sötaste Madeleine, du är också härlig och jag är så glad att du följde med! Din KBT terapeut kommer att jubla eftersom du klarade läxan med bravur! Kram Kram!



Mia: tack detsamma tjejen, det var verkligen lyckat!

Självklart får du låna bilderna!

Kan maila över dom i morgon om du vill!

Blev ingen storshopping men en kjol och ett linne från monki iallfall. så ja.. det var nog värt det ändå, haha! Kramisar!!!



Linalotta: Vad roligt att vi kan bidra med lite glädje så här på söndagen! ;-) Vi hade supertrevligt! En märklig känsla att "känna" männsikor trots att man aldrig har träffats innan.



Tack så mycket och jag önskar dig detsamma!

Kram kram!



Anna: Jag med!! Visst är det skojig bild! Du är minernas mästare gumman!

Gissa vad jag klickade hem från Asos igår? Hehe..

Jag gav dig ett begär och du gav mig ett annat! ;-)

Kramelikram!



Katta: Haha, ja det var ett himla fotande och blixtrande under kvällen! Jag är väldigt nöjd och har övertygat mig själv om att kjolen inte är förr vippig så nu är allt lugnt, haha!

Din kjol kommer att vara grymt snygg till espadrillos och brunbrända ben! Me like!



Tack själv och det får vi absolut se till att göra!



Kra på dig gumman!

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-02-01 18:35:19

Tack för daten ! Det var så kul att träffa er allihopa. Hoppas på en second date soonish. Är glad att du fick mina presenter med tanke på brickan. Hoppas den fyller sin funktion hemma hos dig nu. Jag älskar bilden på Anna & godisfatet, ha ha - crazy =) Kramar !

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-01 18:40:09

Hej tjejen! Verkar som ni hade en supernice bloggträff :-) Jo jag har läst på distans på Malmö högskola s.k uppdragsutbildning, så jag har pendlat fr stockholm ca 1 gång i månaden men det är slut med det utan nu är det bara tentan kvar. Kramis fr Anna

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-01 18:49:30

Haha - minernas mästare ;-)



Jaså du har klickat hem något, kan ju tänka mig vad det är, något man kan trippa i va? hehe! Svårt när man får ett begär så där, haha! Jag måste ju som sagt inhandla fler apsnygga muggar känner jag ;-)



Hoppas du haft en skön söndag!



Puss!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-01 18:54:53

Malin S: Tack själv! Det var verkligen supelyckat!

Brickan invigdes igår minsann(nu kan den äckliga plastbrickan flyga all världens väg!)- det var klockrena presenter, tack så hemskt mycket!

Viss är bilden på Anna härlig, haha!

Kram på dig och mac baby!



Anna: Ja, vi hade det kanon på alla sätt och vis! Aha.. så man kan göra så också- det hade jag ingen aning om! Häftigt! Är du nervös inför tentan eller känner du dig lugn? Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-01 19:01:22

Anna: Jepp. Svarta, heta och väääldigt trippvänliga!Förstår inte huuur du kunde gissa det... ;-)

Är det något jag går i gång på (alltså inte på det sättet) så är det ju skor- fråga Katta och Madde hur många par jag fick cravings av i lördags, haha!



Puss!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-01 19:14:49

Nja inte jättenervös, den sista tentan är värst, det är frågor från hela utbildningen 2 år bakåt och mycket juridik, har tre småtroll också så det är inte mycket tid till plugg if you know what I mean ;-) Kram på dig

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-01 19:32:40

Anna: Haha, du har fullt upp med andra ord!

Det går säkert bra ska du se! Håller tummarna!

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-01 21:04:25

Tack tjejen, detsamma ;-) Nä jag är inte sysslolös ha ha ha ..... Kram & godnatt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela