Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tray

Publicerad 2009-01-22 13:30:20 i Vardagligheter

Har varit på gymet med lillasyster och kört ett benpass som heter duga!
Är helt slut och det bränner duktigt i ben och rumpa!
Träningsvärken i morgon vågar jag inte ens tänka på! HUA!
Sitter i soffan , väldigt nöjd, med datorn i knät och med kaffe i Filipa K muggen.
Är det någon som vet vart man kan hitta en sån där smart bricka till armstödet på soffan?
Just nu fyller en högst oglamourös och sunkig plastskärbräda den funktionen...
Väääldigt stylisch, eller hur? ;-)

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-01-22 18:35:55

Haha - gillar din sunkiga plastskärbräda ;-) Vet tyvärr inte vart man kan finna sådan bricka du menar, kanske på Åhléns?



Skönt det lät med riktigt benträning, känner du och ser någon förändring efter all träning så här långt?



Ha en mysig kväll!



Kraaaamis

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-22 21:21:53

Har inte heller ngn idé om vart man kan hitta en sådan bricka. Ikea kanske...



Trevlig helg och imorgon en vecka tills vi ses. KRAM

Postat av: ..:Sarah:..

Publicerad 2009-01-22 23:29:01

hihi va gullig du är :)



ja testa den!

jag är himla förtjust i min.

kroppen lixom längtar nu tillden.



KRAM

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-23 09:37:15

Men såååå duktig du är!!!



Hrm ja jag vet inte än hur och när jag är city.. tanken va ifrån början att Prinzen skulle köra in mej tänkte jag... mest för att slippa tripp omkring i skorna allt för mycket hehe, men de vore ju jätte trevligt att mötas uppp!

ha en härlig FREDAG!!

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-01-23 09:45:50

Hoppas du får en underbar dag!!



Kram Sarah

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-23 10:36:14

Anna: Haha, visst är den både snygg och moderiktig? ;-) Får ta mej en sväng på Åhléns och kika idag!



Benpasset var väldigt skönt- igår. Idag är det värre kan jag tala om.. Aj, aj, aj...

Visst kan jag se lite skillnad, har inte gått ned så mycket men jag märker att hela kroppen har blivit fastare...

Kram kram!!



Madeleine: Hmm.. ja det är mycket möjligt! Får kika där! Detsamma gumman, det ska bli så himla kul att ses! Längtar! Kramisar



Sarah: Hmm.. nu blev jag riktigt sugen på att testa.. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-23 10:41:49

Zandra: Haha.. ja klackarna försvårar alltid det hela! ;-) Vi kan ju höras närmare om det!

Tack snälla och hoppas att du Får en bra dag!

Kram



Sarah: Tack snälla du! Önskar dig detsamma! Stor kram!

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-01-25 18:19:51

Filippa K-muggarna är trevliga. Jag har två olika varianter men kan tänka mig ett par till.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-25 19:28:44

Hanni: Ja, dom är kanon! Har också två olika varianter men det blir nog fler till samlingen snart! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela