Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ego.

Publicerad 2009-01-13 14:14:54 i Skönhet och sånt

Idag är det nästan lite vår i luften! Det kalla januarivädret är som bortblåst.
Men om jag känner det här landet rätt är det nog snart tillbaka igen!
Det börjar bli dags att boka en tid hos frisören...
Jag byter hårfärg lite titt som tätt och trivs i det mesta.
Har ju varit supernöjd med min ljusbruna toning med blonda slingor hittills, men efter att ha tittat på en gammal blondie bild börjar jag bli lite sugen på det igen... Men jag vet inte jag...

Brunett med lugg på utväxt....


Ljusbrunt med blonda slingor...


Sommarblond...


Vad säger ni kära vänner, vilken gillar ni bäst?

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-13 19:07:45

Du är lika fin i alla färgerna, helt seriöst :) Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-13 20:12:02

Mia: tack söta du, vad gullig du är! HUr ska jag nu kunna välja? ;-P Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2009-01-13 20:18:53

Jag tycker du ska vara blond! Snyggt linne på bilden längst ner btw! ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-13 20:44:46

Carro: Så du har ändrat dig syster lilla! haha! Jag veeet visst är det snyggt! ;-) Det hänger här om du vill ha tillbaka det! =oP

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-01-13 21:22:19

Du passar helt klart bäst i det ljusbruna med slingor - du ser yngst ut på den bilden också tycker jag. Alla är fina men skulle jag rangordna så blir det 1)Ljusbrun/slingor 2)Brunett med lugg 3)Blond

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-13 21:34:38

Du får gå på magkänslan helt enkelt :) Det kommer att bli bra oavsett vad du väljer =)



Vi vet inte vad som har hänt med Kompis. Det enda vi vet är att han är/var svullen vid ena trampdynan på framtassen. Men de vet inte varför... Kramar!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-13 21:46:19

Du är fin i alla tre färgerna för det är ju trots allt det söta ansiktet som gör det=)

Fast jag gillar bilden i mitten lite lite mer än dom andra:)



Sköt om dig. KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-13 21:47:39

Hanni: Tack ska du ha-Det lutar nog att det blir just ljusbrunt en gång till.. Till sommaren blir det alltid någon blondare historia eftersom det ligger närmast min naturliga hårfärg och det bleks ju en hel del av solen! =oP

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-13 21:49:32

Mia: Ja, jag får göra det eller så säger jag till min frisör: "Gör vad du vill" och blundar,haha!



Stackars liten... hoppas att det blir bättre snart =/ kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-13 21:56:09



Madeleine: Tack vännen, vad du är gullig...

Där är jag ju toklockig också! =oP

Kram på dig!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-13 22:33:35

Jag tycker helt klar du ska gå på mörkt och ljust som på mittenbilden, såå snyggt på dig! Har ju haft samma nyans och jag älskade det. Känns som slingorna ger håret en illusion av fyllighet och det gillar vi ju! Du är såklart fin i alla färger... =)



Godnattkraam!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-14 09:19:27

Du passar verkligen i allt! Men favoriten var nog mittenbilden och efter det när du var brunett! Svårt val detdär!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-14 20:51:53

Katta: Tack sötnos- det lutar åt att det blir den färgen en gång till.. Gillar den ju som sagt väldigt mycket! Kram



Elina: Tack! Det är svårt... men väldigt kul att höra vad alla tycker! =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-14 21:02:06

Tråkigt svar men jag kan inte välja jag tycker att du passar bra i alla tre färgerna :) Variera fram och tillbaka, det skulle jag göra om jag inte var så feg med mitt hår.



Trevlig kväll! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-14 21:26:49

Caroline: Inte tråkigt alls, det är jättekul att höra vad ni tycker! Tack snälla! Kram

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-01-14 21:30:07

Åhhh du är ju verkligen fiiin i alla tre färgerna. Min favo är nog ändå det ljusbruna med ljusa slingor i (mittenbilden) ursnyggt på dig, så måste jag välja säger jag mitten Emelie ;-)



Snart ses vi =)



Kraaaamis



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-14 22:00:17

Anna: tack gumman! Då får jag köra på den färgen då, så att du får se den live menar jag! ,-)

Kram på dig!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-01-14 23:48:29

Jag säger nog som majoriteten av de andra. Den i mitten även fast du är fin i alla!! Blond hör ju mer sommaren till och slänger du i en mörk färg nu så är det ju ett större jobb att gå till blond om du vill bli det i sommar. :)



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-15 14:05:37

Evelina: Tack sötnos, Folket har talat! ;-)

Du har så rätt om mörka färgen också, blir ju värsta projektet om jag vill bli blond till sommaren igen då.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela