Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Home sweet home!

Publicerad 2009-07-04 18:37:42 i Vardagligheter


Underbart att få sova i min sköna säng igen..

Nu är jag och Allan hemma igen!
Skönt att vara hemma hos älsklingen och att få sova i sin egna säng, men samtidigt är det lite tråkigt
för vi har haft så himla kul! Vi var ett superbra gäng på lägret och vi har bestämt att försöka åka på någon mer kurs tillsammans i höst!

Solsken har varvats med både regn och åska här idag och luften är ganska tryckande.
Hoppas det fina vädret inte försvinner allt för långt bort eftersom jag har en veckas semester nu..
Jag vill ha Sol! Sol! Sol!

Syrran har anmält oss till tjejmilen så nu finns det ingen återvändo...
Blev 4 km i spåret idag och det kände hyfsat bra även om benen är stumma efter allt kutande i Lerumsskogarna!

Kvällen blir lugn, känner bara för att ligga hemma i soffan och slappa men jag ska allt lyxa till det med ett glas rosé ändå!

Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-07-04 20:58:09

Välkommen hem! Förstår att du är slö, uteliv är sövande!

Tack jag är nöjd med naglarna som vanligt. Kul nu när vi åker till Rhodos. Få se om jag kan blogga därifrån annrs blir det när jag är hemma igen.



Ha en kanonvecka nu.



Stor kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-07-05 13:30:53

så skoj Allan o du verkade ha på lägret! han är såå söt!!!! Skönt att komma hem o sova i sin egen säng!



Ha en skön söndag!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-05 18:10:35

Ann-Louise: Tack snälla! Ja, jag kan säga att jag har sovit gott om näterna ;oP



Hoppas att ni får en skön tripp till Rhodos! Är lite avis kan jag medela! Kram



Jessi: Vi har haft det kanonbra! Aningens för varmt bara, blir ju jobbigt för dom små liven..

Tack detsamma vännen! Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela