Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Mmmm...

Publicerad 2009-07-13 23:17:10 i Vardagligheter


"lilla" familjepizzan

Nu är det verkligen sommar igen, varmt och skönt-precis som det ska vara!
Åh vilken nice måndagskväll jag har haft!
Jag, Ina, Linda och M har smaskat familjepizza,ostar och sörplat rosé!
Som inte det vore nog blev det kladdkaka med jorgubbar och grädde till dessert- gissa om jag är mätt nu?
Promenaden hem med Allan gjorde verkligen gott så nu kan jag förhoppningsvis somna gott utan att magen står i fyra hörn!

KRAM!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-14 12:21:28

Mmm, gott med pizza.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-14 16:23:43

Hanna: =)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-07-14 20:33:08

låter som toppen sommarkväll!



kramis

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-14 22:09:46

Mysigt, mysigt.

Tur ni var flera på den pizzan annars hade det nog varit ont i magen:/



Kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-14 22:21:28

Jessi: Ja, sååå härligt!



Madeleine: Haha, ja det var det nästan ändå pga. allt gott vi mumsade i oss ;-) Kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-07-14 22:37:17

Hoppas du mår bra!

Läste ikapp lite och vad kul att vara tärna på bröllop!



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-14 22:50:32

Ann-Louise: Välommen hem!! Jag mår finemang men längtar tills jag får semester igen! ;-)



Det ska bli jättekul att vara tärna! speciellt eftersom bruden är en av mina äldsta vänner!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela