Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Paltkoma

Publicerad 2009-07-06 19:24:02 i Vardagligheter



Har precis ätit älsklingens supergoda Spaghetti Bolognese och fallit in i någon slags paltkoma...
Jisses! Är så seg att jag skulle kunna somna på momangen.

Har inte gjort särskilt mycket alls denna halvmulna måndag.
Har jobbat några timmar på kontoret och lyckats släpa mig runt 5km spåret på eftermiddagen.
Måste få rutin på springandet nu så att tjejmilen inte blir en plåga!

Nu blir det soffläge framför tvn och sen ska vi svänga ihop en marängsviss på älsklingens begäran! ;-)

Kram kram 

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-07-06 20:30:50

Mums, vad gott med marängsviss! Själv ska mysa med grönsaker & dip, inte fy skam det heller ;)



Ha en skön kväll! Kraaam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-06 21:17:33

Hello!



Paltkoma, det var ett nytt begrepp för mig...haha



Ja vädret är sååå trist, känns som höst:(

Jag är ledig till den 10:e augusti:) Så förhoppningsvis hinner man få lite mer sol.



Ska ni på ngn semester?



KRAAM

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-07-07 10:41:15

men va gott! Jag vill också äta god mat!



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-07 13:29:29

Miia: Supergott! Var inte särkilt svårövertalad kan jag säga ;-) kram



Madeleine: Ja, jag fattar ingenting... Förra veckan njär vi var i skogen hade jag mer än gärna haft det här vädret, men inte nu heller... =/



Skönt att du är ledig så länge!

Vi har inget planerat men en kort tripp till Västkusten blir det nog iallafall! KRAM



Petra: Haha!Vi har Bolognese kvar till hela veckan typ- ska jag skicka över ett lass? ;oP

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela