Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag!

Publicerad 2009-07-16 13:41:30 i Vardagligheter



Behöver jag säga att det känns lite surt att sitta på ett kontor när det är fullkomligt underbart sommarväder ute?
Även om jag tycker att jobbet är roligt skulle jag bra mycket hellre ligga på stranden och läsa en bok eller vara här , där mamma och hennes kompisar är just nu...

Igår kväll åkte vi en sväng ut till landet och hälsade på pappa.
Han tog med älsklingen och L på en fisketur medans jag låg och slappade på altanen med hela hundmaffian vid mina fötter... Tur att lillasyster kom förbi lite senare så det blev ordning på torpet- vi stack nämligen ut på en skön joggingtur bland åkrar och traktorvägar! Mycket jobbigare än spåret bi brukar harva i annars...
Vi avslutade kvällen med en vansinnigt god grillmiddag och rullade sen trötta och mätta hem till civilisationen igen!

Ikväll ska jag hoppa tidigt i säng, något jag inte lyckats med de senaste kvällarna!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-07-16 14:10:56

Vi var allt bra duktiga igår tycker jag! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-16 15:38:49

Lillasyster: Jajemän! =o*

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-07-16 18:23:02

underbart sommarväder? :-O 15grader och spöregn menar du? suck



;-)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-16 22:00:06

Bra att ni väger upp joggingturerna med smarriga grillmiddagar:)



Soligt och varmt här med=)



KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-17 10:15:58

Petra: Men oj! Tänk vad olika det kan vara- här är det sommar! =oP Kram



Madeleine: Japp! Nått måste man ju ha för plågan att ut och springa! ;-) Kram på dig sötis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela