Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tapas och bröllopsplanering!

Publicerad 2009-07-09 22:28:08 i Vardagligheter


Har haft en otroligt soft och skön torsdag!
Det har regnat nästan hela dagen så utomhusaktiviteter var bara att glömma!
Sov länge, låg och läste i flera timmar sen kom svärfar förbi på en fika.
Älsklingen kilade iväg till bageriet och köpte prinsesstårta och kanelbullar-MUMS!

Har även storstädat hela lägenheten så nu sitter vi bara i soffan och njuter.
Tända ljus, regnet som smattrar mot rutan och mätta efter en god tapasmiddag med bla. kycklingspett och bruschetta- ett glas rosé till det som pricken över i! Inte fel alls vill jag påstå!

Igår var jag hos mina fina vänner M&M på bröllopsplanerings middag. Jag och A har ju den stora äran att få vara tärnor på deras bröllop i september. Det dracks vin, gicks igenom tema, musik, spånades om klänningar, frisyrer och annat viktigt!
Det kommer att bli ett väldigt annorlunda och häftigt bröllop, det är ett som är säkert! kuuul!
Tack snälla för en mysig kväll! PUSS!

Kommentarer

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-07-10 22:56:39

Tack Em! =)

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-07-11 12:08:32

Vad roligt med bröllopsplanering! När jag läste rubriken först så trodde jag att du menade er två ;) Tänkte nästan att jag missat nåt väldigt stort först, men så var visst inte fallet. I alla fall, superkul med bröllopsplanering! Då kan man snappa upp ett & annat som kan vara bra att veta i framtiden, hihi ;)



Kraaam

Postat av: Milla

Publicerad 2009-07-11 17:37:51

tack själv! Kram Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-11 18:09:04

Miia: He, he där lurade jag dig allt ;-)

Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela