Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Plask, plask!

Publicerad 2009-07-01 23:35:10 i Vardagligheter


Allan lyfts "överbord"


Hjälp!! Läskigt!


Plask, plask....


NU kan jag!!!

Hej på er!
Här kommer en kort rapport från ett soligt och VARMT Lerum!
Vi tränar hund hela dagarna och har fullt upp med att ligga gömda i skrevor, skrymslen och vrår i de Lerumska skogarna.
Som för övrigt är väldigt, väldigt kuperade så man får rejält med motion!

Ikväll hade vi friskvård på schemat och hundarna fick simma i bassäng och blev masserade och stretchade.
Allan var måttligt nöjd över att bli blöt om tassarna men massagen gick an minsann!

Hade ett ärende till det lokala apoteket på eftermiddagen och vem skådar mitt öga i kassan om inte den här tjejen!
Lika söt men med betydligt större mage än sist vi sågs!
Ska bli spännande att se när lill tösen kikar ut.

Nu måste jag ta mig i kragen och släcka lampan, klockan ringer 07:00 i morgon bitti.. Sökskogarna kallar igen!

Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-02 10:51:39

Vad mysigt ni verkar ha det=) Och inte illa att möta självaste ApotkesMalin:)



Ha det toppen. Kraam

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-02 13:49:01

Åååå vad avis jag blir!!!

Vill oxå! Vill inte sitta inne på mitt kontor alls!!!

Kram på er

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-02 13:49:52

Åååå vad avis jag blir!!!

Vill oxå! Vill inte alls sitta inna på mitt kontor nu...

Kram på er

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-07-02 21:36:39

Hoppas du har det bra i skogarna. Passar ju bra juh då jag tycker du ser ut som en skogsälva ;-)

Allan ser ut att trivas som fisken i vattnet.



Kram

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-07-02 22:15:09

vad mysigt!!! :D och hihi vad söt han är Allan!



KRAM

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-07-03 12:18:30

Härligt för vovven att bada,

hoppas allt är bra med er



kram Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-04 12:03:55

Madeleine: Vi har haft det supermysigt men jag är helt slut, haha! Rena rama bonusen att stöta på henne och få spana in den stora magen! =) Kram



Malin: Det har varit sååå bra! Lite för varmt men hundarna fixade det ganska bra ändå. Vi kommer absolut att åka tillbaka! KRAM



Ann-Louise: Haha, en skogsälva med barr i håret och lera på kläderna i såntfall ;-)

Allan var inte så nöjd över badet men det är väldigt bra träning!

Kram



Petra: Det var supermysigt och rena rama träningslägret för oss hundägare med!

Tack- han är charmig min lilla Allan! Kramisar



Anna: Frågar du Allan tycker han nog inte med om det men det är bra konditionsträning för honom!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela