Em

Så som jag ser det. Simple as that.

crap...

Publicerad 2009-06-16 16:16:37 i Vardagligheter


En bild på dessa vackra blommor (som jag inte vet namnet på) som jag tog
under Allans och min regninga promenad häromdan! Fina är dom iallfall!

Nu har jag fått svaret på varför jag ägnade mig åt detta oändliga sovande i söndags...
Började känna mig hängig i går på jobbet och nu ligger jag här med feber och ond hals!
Känns skit rent ut sagt eftersom solen äntligen skiner ute och jag egentligen skulle ha jobbat..
Morr! Men men, inte mycket att göra åt.
Min älskade hälsokostarbetande syster kommer snart förbi med en flarra Kan Jang- då ska det klunkas minsann!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-06-16 17:01:03

Hoppas du hinner krya på dig till midsommar på fredag i alla fall...

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-16 18:11:28

Therese: Tack snälla, det hoppas jag med =/

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-16 21:58:15

Nej din stackare. Verkar vara något som går, tycker att många är sjuka nu:(



Stor krya på dig KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-16 21:59:30

Åhhh nej!!! stackare. hoppas att du är på bättringsvägen. krya på dig gumman så du är tipp top på midsommarafton :). Massa med krya på dig kramisar från mig. ( snart trycker jag på play på min blogg sida ;), fast inte riktigt än, kanske nästa vecka. )Puss.

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-16 22:20:20

Nooooo vad trist!



Måste säga att jag kände lite av halsen i morse också men nu känns det bättre. Peppar, peppar....



Hoppas du kryar på dig snabbt..det är ju som sagt midsommar.



Ps Blomman heter Allium Ds



Kramar

Postat av: Mia

Publicerad 2009-06-17 07:56:42

Krya på dig, usch vad trist att ligga hemma och vara sjuk :( En helt annan sak, jag blir helt galen på den här för----de reklamen som man kommer åt som börjar spela upp ljud!!!! ARGH! Någon mer än jag som har problem? :) Kram Emelie!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-17 12:34:31

Madeleine: TACK gumman!



Linda: Tack vännen.. Febern är borta men det känns som jag har blivit överkörd av en lastbil eller nåt..

Ska iallafall släpa mig i väg till frisören i eftermiddag, kanske känns lite bättre med fräscha slingor? ;-)

Längtar tills du trycker på play igen!!! Kram



Ann-Louise: Ja, sjukt irriterande nu när det är så fint väder också! Hoppas att du slipper undan!



Tack snälla! Kram kram

ps. Tack för blomnamnet!



Mia: Tack söta Mia!



Jag veeeet! Man bli galen... =/ Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-06-17 14:10:25

Haha! Jag är för lat för att måla... :)



Stackars dig som blivit sjuk! Inte alls kul såhär inför midsommar...



Krya på dig gumman! KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-17 17:32:34

Miiia: Haha, då är det bara att ge dig ut att leta med andra ord ;-)



Nä inge roligt alls, men jag känner mig myckte, mycket bättre idag! Gårdagens vila har gjort susen!



Tack! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela