Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Det var fint väder..

Publicerad 2009-06-14 13:54:59 i Vardagligheter


Ibland är det väl bra härligt att vara hundägare!
Specielt när vi har så här underbart väder som det är i dag...

Vaknade vid åtta i morse och hörde hur regnet öste ned mot plåttaket.
Behövdes inte många minuters funderande innan jag bestämde mig för att dra täcket över huvudet igen.
Vaknade 4 timmar senare! Minns inte när jag sov så länge sist!
Inget jag grämer mig över, för har man sommarlov så har man!

Update: la mig i sängen med hög med tidningar och somnade Igen!
Herregud jag har verkligen sovit bort en hel dag.. Ganska skönt ändå måste jag medge ;oP

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-14 15:47:44

Jag gjorde ungefär som du, hörde hur det smattrade runt halv åtta på morgonen och sedan drog jag täcket över huvudet och somnade om lääänge ;-) SKÖNT!



Grattis till sommarlovet förresten, vissa har det bra ;-)



Puss på dig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-14 20:11:59

Anna: Ja, visst är det skönt att bara få lata sig och inte göra ett jota!?! Man behöver sådana dagar ibland och idag är ju vädret helt perfelt för det!



Tack vännen! Inte tokigt alls, bli dock inte helt ledig- ska jobba några veckor i juli! ;-) Kram kram

Postat av: Malinin

Publicerad 2009-06-15 15:06:25

Visst e det deprimerande??....

Men det känns lite bättre nu när jag vet att det regnar på er oxå hihi

Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-15 23:18:24

det är ju jättebra med hund, man kommer ut o får frisk luft o motion varje dag!



låter skönt att sova o vila, det behövde du säkert!



sov sött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela