Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lugna puckar...

Publicerad 2009-06-27 19:52:46 i Vardagligheter


Ego pic.. ;oP


Idag har vi solat på mammas och pappas terrass, ätit jordgubbar med grädde och haft det allmänt bra!
Ikväll ska vi bara mysa, sippa rosé och äta en god middag! Semester med andra ord!
Imorgon bär det av till Lerum för hundkurs antar att det blir fullt upp hela dagarna så vi får väl se hur tätt det blir mellan inläggen här på bloggen under veckan..
Hoppas att ni har det härligt i solen denna lördag! Njut av den svenska sommaren!
På återseende och Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-06-28 11:15:23

Låter som en urmysig semesterdag! Hoppas du får det lika bra idag med Allan =)



Kraam kraam

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-28 21:43:14

Vilken sommarflicka=)



Hoppas du får det bra med vovven=)



KRAAM

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-06-29 20:54:18

Nämen ska du till Lerum ?! Det är ju min suburb. Då ska jag vinka om jag ser dig och coole Allan =)

Postat av: madde

Publicerad 2009-07-01 11:27:01

har du tips på god rosé

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-01 23:03:34

Katta: inte tokigt slls och vi hsr det brs i värmen både Allsn och jag! Kram



Madeleine: Tack sötnos! KRAM



Malin S: jajjemän och det blev ju tom. en Mac Malin kram istället för en vink! ;-)



Madde: Valle Reale från Italien är min absoluta favorit! Testa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela