Em

Så som jag ser det. Simple as that.

OFF.

Publicerad 2009-06-21 16:34:24 i Vardagligheter


Solen skiner ute och jag har knappt satt min fot utanför dörren.
Jobbade ett härligt 14 timmarspass igår och kom inte hem förrän i gryningen.
Visserligen var det på ett helt underbart vackert bröllop men febern kom tillbaka och ställde till det så jag är rätt trasig och inte alls på humör idag ...  Har knappt lämnat sängen och det blir en fortsatt lugn kväll för min del.
Återkommer i morgon förhoppningsvis lite piggare och med några bilder från vår midsommar!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-21 20:04:42

Men vad jobbigt att du inte får bli helt frisk. Åh vilket arbetspass sen...14 timmar?!

Skönt att du ändå har haft en bra midsommar verkar det som. Krya på dig.



Stor kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-21 21:48:30

Krya på dig och vila upp dig nu gumman.



KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-22 19:29:43

Ann-Louise: ja, jag blir galen!!! Vill vara frisk och skutta runt ute i solen ju!

Haha, ja.. ganska långt arbetspass, men inget ovanligt- Välkommen till restaurangbranschen! ;-)



Tack! Kram



Madeleine: tack sweetie! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-22 19:41:53

Krya på dig gums!



Kram, Anna

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-22 19:42:13

Var jag som skrev ovan =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-22 20:05:11

Anna: Tack vännen!! Kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela