Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Real Control- Magiskt!

Publicerad 2009-06-09 21:38:46 i Skönhet och sånt



Har använt Redkens produkter ett tag nu och gillar dom skarpt.
Har nyligen bytt från Color Extend till Real Control serien.
Om jag är nöjd?
Galet nöjd till och med!
Kan vara det bästa jag provat i hårväg faktiskt!
Håret blir mjukt, glansigt och känns återfuktat!
Det gillas!
Så det blir nog till att klicka hem en inpackning i samma serie också!

Sitter förövrigt här med nyfixade naglar och en begynnande träningsvärk i rumpa och lår.
Dagens benpass med syrran satt där det skulle! ;-)

Ha en fortsatt skön kväll nu! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-09 21:59:39

Tack gulliga du=)

Blir så trött på dumma tankar, visst jag kan "stå ut" med dom själv men jag blir ledsen av att göra min familj besviken...



Hoppas allt är bra med dig=)KRAAM

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-06-09 22:20:43

Inpackningen är den enda produkten jag har i den serien...riktigt bra. Kanske borde byta ut mitt All Soft schampo och balsam också... ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-10 15:14:01

Madeleine: Jag förstår att du bli ledsen och att det är jobbigt även för din familj, men samtidigt tror jag att de är oerhört glada och stolta över att du faktiskt har kommit så långt som du har gjort.

Du har kanske inte vunnit över din sjukdom än men du har iallfall gett den en redig smäll på käften och det är en prestation som heter duga!



Kram på dig gumman!



Hanni: Aha! Då måste jag klicka hem inpackningen med andra ord! ;-)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-10 15:33:38

Vart ifrån köper du dina produkter? Och vart fixar du dina nagla?

Börjar oxå bli lite trött på de här vädret. Hoppas de blir sol snart =)

Postat av: Mia

Publicerad 2009-06-10 16:04:20

Hej tjejen! Jag har också hela kittet Real Control från Redken. Jag brukar köra inpackningen först (efter schampot såklart) och sedan avsluta med balsam. Det blir toppenbra!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-11 10:02:08

Anna: Jag beställer dom på www.lookfantastic.com - mycket billigare än i butik!

naglarna gör jag hos en fd. kollega i Örsundsbro!



Ja, ge oss sol i mängder nu! Jag fryser!



Mia: Ruskigt bra produkter! Jag avslutar också alltid med balsam efter inpackning, har hört att det ska "stänga" hårfibrerna så att det blir mer glansigt. Vet inte om det stämmer men jag tycker det funkar prima!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela