Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Semester och badbrudar!

Publicerad 2009-06-25 13:41:56 i Vardagligheter



Allan gillar att bada, men bara så länge han bottnar... Flytring kanske vore nåt?


Flicka är en riktig badbrud och kastar sig för glatta livet ut i vassen!



Dunderklumpen Ella vill mest stå och se snygg ut i strandkanten..


Åh vilken semesterfeeling jag har fått idag!
Är riktigt guldväder ute och jag har legat i trädgården och solat hela förmiddagen!

Igår var det fullt upp hela dagen... Shopping med Ina och lilla Sigge stod på schemat, så vi bokstavligt proppade in oss och barnvagn i min lilla Clio och susade iväg till Västerås.
Vi hade en supermysig dag och både jag och Ina kom hem med några kassar i nävarna! Trevligt!

Igår kväll åkte jag och älsklingen ut till mamma och pappa.
Vi åt sill och färskpotatis till middag- smarrigt värre!
Jag och mamma tog en lång promenad ned till sjön med hundarna, medans pappa och E provade fiskelyckan.
Och fiskelycka, det hade dom. Minst sagt. Över 100 abborrar fick dom! Galet!

Ikväll ska vi fira att älsklingen går på semester, blir middag och ett par glas vin ute med vänner.
Inte fel alls vill jag påstå!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-06-25 14:48:46

Härligt, härligt, härligt! Finns det nåt bättre än sommar & sol?! ;)



Nice med semester! Hoppas ni får en trevlig kväll, kraaam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-26 19:26:40

Ha det så skönt nu på semestern! Hoppas du mår bättre och att ni hade kul i går!



KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-27 19:00:38

Miia: Nepp! Måste medge att livet är helt OK just nu ;-) Kram kram



AnnLouise: tack snälla! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-28 21:04:39

Härliga bilder!

Mucchie kan lära Allan att bada å simma... för han lärde sig det för några dagar sen nämligen(stolt matte). Men man måste ha flytvästen på sig=)

Kram på er

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-07-01 21:19:06

Hur kan man ens hinna få upp 100 fiskar?? Det låter som verklig fiskelycka det. Ska nog ta mig en tur med båten ikväll och se om jag kan dra upp nåt.



Ha de gott.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela