Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndag!

Publicerad 2009-06-07 21:44:53 i Vardagligheter


Gud vilken skön, slapp söndag vi har haft här idag! inte gjort ett jota!
Sov lääänge, hämtade älsklingen, åt onyttig kebablunch, sov lite till och sen släpade vi oss faktiskt ut i spåret en sväng.
Hela lilla familjen- Allan, älsklingen och jag! Haha...
Söndagsmiddagen har bestått av varm choklad, croissanter och rostade mackor med marmelad.
Smarrigare än smarrigast!
Söndagsparty med snygga Malin Åkerman är på tvn..
Snart ska jag krypa upp i sängen med nya Chic och spana in Lauren Conrads snygga garderob!
Perfekt avslutning på min slappa dag!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-07 22:13:49

Skönt med slappdag. Har jag också haft här hemma iaf nu på eftermiddagen. Skönt, skönt...



Har du slut på allt pluggande nu inför sommaren?



KRAAM



Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-08 07:34:58

Halloj!

Menade ju latlördag i min förra kommentar! Skön att helgen blev bra och att du fick vila upp dig efter fredagens jobb!



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-08 11:25:53

härligt att ha riktiga slapplat dagar ibland! Jag missade söndagsparty igår var på Titiyos konsert men jag får helt enkelt kolla på nätet!



KRAM

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-06-08 19:48:28

Låter som du hade en riktigt skön söndag, lite i stil med mig ;-)



Sköt om dig och ha en mysig kväll!



Stor kraaaam



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-08 20:51:57

Madeleine: Ja, det behövs verkligen ibland och jag har verkligen varit sååå trött de senaste dagarna!



Ja, i stort sett! Har ev. en komplettering på ett grupparbete som ska göras men annars är det lugna puckar tills i slutet på Augusti då det antagligen bli en omtenta (eller två ;-)) på Ekonomin..



KRAM



Ann-Louise: hehe, lätt att slinka på tangenterna ibland! ;oP det var väääldigt skönt kan jag säga! Jag behövde det verkligen! Kram



Jessi: Håller helt klart med! Man måste tillåta sig att vara lat och ledig ibland! Var konserten bra?

Kram



Anna: Ja, visst är det skönt att bara få vara ibland! Inga måsten, inga planer! Lovley!



Tack detsamma raring! Kram

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-06-08 22:04:51

Oooh härligt middag haha. =P



Skönt att ha sånna dagar ibland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela