Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Städpatrullen.

Publicerad 2009-06-08 20:58:58 i Vardagligheter



Idag har jag ägnat hela dagen åt att städa, tvätta och putsa fönster!
Bara ett kort avbrott för en lunchdate med fd. kollegan Mimmi, annars har jag varit igång hela dagen!
Är fortfarande inte riktigt klar! (Om man någonsin blir det vill säga)
Har lite sorterande och organisernande kvar,men det får vänta tills i morgon!
Nu tänkte jag faktsikt krypa ned i sängen och läsa lite tidningar som älsklingen köpt med sig hem till mig!
Sötnosen kan han! ♥

På återseende!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-08 21:19:00

Tack, jag piggar nog på mig snart!

Wow vilken energi! Önskar jag hade hälften! Var du klädd så där med högklackat och endast förkläde också ger jag dig en ännu större eloge! ( skoj)



Vilken söt man, var länge sen det hände här nu kom jag på. Fick fler tidningar spontant förr...



Stor kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-08 22:07:27

Har också städat och fixat lite här hemma dock mer påklädd än din bild...haha

Kanske borde börja städa i höga klackar och kort kort...kanske skulle bli roligare då=)



KRAAM

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-06-08 22:08:01

Ganska skönt sedan när man är klar, jäklar vad bra det känns då. ;)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-09 08:32:41

mysigt med tidningar från älsklingen!



Vad duktig du är som städar o städar.. jag borde verkligen röja o sortera garderober, förråd och sånt men har ingen lust innan hittat nytt boende.. men det kan ju dröja så jag måste nog ta tag i detta snart!



kramisar

Postat av: Therese

Publicerad 2009-06-09 09:51:57

Åhh vad härligt att höra att det finns någon med en massa energi och som orkar.. =) Duktiga du.. =)

Allt bra med dig annars efter hårt pluggande? Hoppas du får en superbra tisdag..

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-09 09:58:42

Ann-Louise: Det får vi verkligen hoppas! =)



Vet inte om jag hade så mycket energi egentligen.. Var bara tvungen.. Såg knappt ut genom mina skitiga fönster och som för att visa att det verkligen var dags hade några vänliga fåglar bajs-attackerat mitt köksfönster. Rejält. Haha..



Inget kort litet förkläde som städoutfit, men däremot ett par korta jeanshorts- duger det för en eloge? ;oP KRAM!!



Madeleine: haha, det kanske skulle bli det? Skippade klackarna dock, lite besvärligt att balansera ut genom fönstrena med heels va? ;-)



Kram sötis!



Hanni: Japp! Oslagbart!



jessi: Ja, jag blev jätteglad!En gullig liten vardags surprise sådär!



Det är sååå tråkigt att röja garderober! Man river uta llt med full energi och sen tröttnar man efter en kvart... blä! men det är skönt sen.. ;-) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-09 10:35:38

Therese: haha, jag var heltenkelt tvungen! Det gick liksom inte att ignorera längre ;.-)



Jodå, det är bara bra! Är trött som tusan bara- men så blir det ju alltid när man har haft mycket och blir ledig! Semesterkoma? ;-)



Tack detsamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela