Em

Så som jag ser det. Simple as that.

TGIF!

Publicerad 2009-06-12 20:22:32 i Vardagligheter


Blir förmodligen liknande lockar i håret på morgondagens gala!

Regn, regn, regn...
Jag blir så seg av detta!
Jag ska slänga mig på soffan med en hög tidningar och inte röra mig ur fläcken tills älsklingen kommer hem!
Så det så!
Har jobbat hela dagen och kom precis hem från en pizzadate med Ina och Tessan. Mys!

Imorgon blir det några timmars jobb, sen ska jag och syrran på Shaktigalan i Stockholm.
Det är skaparen av shaktimattan som ska ha stor fest på Cirkus!
Mat från Renee Voltaire, Tomas Dileva ska spela och Malin Berghagen föreläsa- spännande!
Ska försöka att komma ihåg kameran! ;-)

Just ja! Jag har numera officiellt sommarlov.
Fick mail av min lärare i morse och vi är godkända på inlämningsuppgiften!
Sååå skönt!
Dessvärre fick jag även reda på att det blir en omtenta i slutet på augusti-
Det var jag iofs. förberedd på så det är inte hela världen! =D


Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-06-12 21:24:33

Härligt med sommarlov - äntligen!



Kul med festligheter imorgon! Ser framemot bilder, så glöm INTE kameran! ;)



Kramar!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-13 14:47:42

Ha det så gott vännen!



Jag håller med regn o rusk är så trist men vad göra mer än att fika på caféer o mysa inne med film!



kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-13 17:26:41

Så skönt att du fått ledigt från pluggandet nu ett tag! Försök släppa omtentan ett par veckor iaf så får du ta tag i det sen. Det är låånggtt till augusti!!



Hoppas du får trevligt på galan!

Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-14 13:32:34

Miia: Jätteskönt! =D

Kameran var med- bilder kommer sen! ;-)

Kram



Jessi: Tack! jo, det kan vara mysigt det med, men jag tycker nog att det räcker nu! Svensk sommar... Kram



Ann-Louise: Ja, hur skönt som hlst och jag ska tillåta mig själv att vara helt ledig från skolan i några veckor nu. Det behövs och som du säger- det är ganksa långt till augusti! ;-)

Tack! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela