Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsda

Publicerad 2009-06-18 21:39:47 i Vardagligheter


Herregud vad vi har latat oss idag. Inte gjort ett jota!
Eller jo, vi har faktiskt städat men i övrigt har vi bara legat i sängen och latat oss, käkat godis och skräpmat framför tvn!
Nästan som en söndag! ;-)
Det har regnat  nästan hela dagen... Fast det börjar man ju bli van vid nu, haha..
Hoppas det blir bättre väder i morgon!
Vi ska till mamma och pappa på midsommarlunch och sen till min moster och hennes man på kvällen.
Lugnt och mysigt!
Nu ska jag krypa tillbaka upp i soffan- fredagstidningarna och godispåsen väntar!
Kram kram!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-18 21:43:10

Vardagslyx, vardagslyx.....Men jag tycker faktiskt att det har känts som söndag idag, inte som vardag...



Ha en mysig helg. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-18 21:46:08

Madeleine: Ellerhur! Rena rama söndagslunken! kan iofs bero på att E har varit ledig idag- det var evigheter sen vi var lediga tillsammans känns det som! Tack detsamma hjärtat! KRAM

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-19 08:13:29

Hej du! det låter som en skön midsommar:D . Vi ska vara här hemma och ha lite festligheter! som det ser ut nu ( och nu får vi hållatummarna attdet håller i sig) så är det strålande solsken och inte ett moln så vi ska ha femkamp och ha mys midag i trädgården.Det kommer lite kompisar, vi blir 10 st. Ska bli jätte trevligt!

Massa me kram o puss och hälsa dina hanar också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela