Em

Så som jag ser det. Simple as that.

What´s up with the weather?

Publicerad 2009-06-03 21:22:30 i Vardagligheter


Så här vill jag kunna skutta runt i helgen...
 Addera även ett glas rosévin och ett stycke bästis så är jag mer än nöjd!


Sitter och pluggar inför redovisningstentan i morgon och är så trött att ögonen vill falla ihop.
Men måste traggla ett litet tag till! Det ska sitta...

Är skönt trött i kroppen också, jag och Malin tog oss nämligen runt 5 km slingan nu på kvällskvisten.'
Blir kanske en kort tur i morgon också beroende på hur benen känns..
Tjejmilen here we come! ;-)

Har varit nästan allt väder man kan få här i dag.
Sol, regn, blåst och tom. hagel!  Just nu är solen på väg ned, det blåser och regnar-samtidigt...
Galet...

Längtar tills helgen då jag äntligen ska få mysa med Ina och Sigge!
Ett glas vin, god middag och förhoppningsvis en dos sol så vi kan sitta på hennes balkong och njuta!
Har inte haft en sekund över till att träffas den här intensiva "pluggatilltentaperioden", men nu ska det bli ordning och reda på dejtandet igen!

Vill även passa på att Gratulera finaste Madde som äntligen är färdig med sin examen!
Grattis gumman! Du är bäst!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-03 22:12:18

TACK snälla du!!!!

Känner mig dock inte färdig då jag ska skriva d-uppsats också. Fast ändå är jag nöjd att jag fixat första steget=)



KRAAM



Ps: Tycker att du ska komma till Örebro och hälsa på snart=)

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-06-03 22:35:35

Lycka till på tentan imorgon!!!



Massa kramar

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-03 22:54:57

Lycka till imorgon!

Kraam

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-06-04 07:37:59

Lycka till idag! De kommer med all säkerhet gå vägen!

KRAMAR

Postat av: Therese

Publicerad 2009-06-04 10:39:31

Vilken fin bild!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-04 12:02:55

Madeleine: Varsågod! Även om du inte är helt färdig så är du ju en bra bit på väg och kan unna dig lite ledighet!



Ja, skulle vara sååå kul att komma och hälsa på er örebroare! Vi måste försöka hitta ett datum snart!

Kram



Miia: tack gumman!Kram



Evelina: Tack ;o



Zandra: tack sötis! Det kändes ganska OK, så jag
hoppas* KRAM



Therese: Tack, tjejen. Tog den på morsdag- liiite bättre väder då ;oP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela