Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vad skådar mitt norra öga..

Publicerad 2009-06-04 14:50:10 i Vardagligheter

 Bild: privat
En liten närbild på mitt grå/blå fönster mot världen..
Det som inte syns särskilt väl på bilden är att jag har en fin blåtira som pryder mitt öga..
Lyckades smacka upp badrumsskåps dörren rakt i nyllet i lördags innan tentan.
Alltid händer det nåt...

Tentan är skriven utan missöden den här gången och det kändes helt OK. Nu är det bara att vänta...
Har helt glömt att berätta vad jag lyckdes med i lördags innan tentan...
Sist var det ju näsblodsfors och vilsegång som ni kanske kommer ihåg..
Nu lyckades jag, mitt nyvakna och stressdae snille, smacka upp dörren till badrumsskåpet rakt i nyllet..
Resultatet? En väldigt tjusig blåtira som är svår att sminka över...
Alltid är det nåt man ska lyckas extra bra med! ;-)

Blev en liten tupplur nu på eftermiddagen och nu åker jag till jobbet.

Gästerna skulle ha haft midsommar buffé utomhus- känns sådär va? ;-)

Ha en bra kväll sötnosar! Kram

Ps. tack söta rara ni för era lycka till kommentarer! Ni är bäst!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-06-04 22:03:57

Men gumman då... hihii.. det låter som något som jag kunde ha gjort! Jag är helt fascinerad ibland hur jag lyckas med alla upptåg.. senast var ju att jag snubblade på datorsladden så laptopen ramlade ner och skärmen gick sönder... Idag ringde jag försäkringsbolaget och frågade om drulle gällde och det gjorde det. Han bara skrattade och sa att det lät som någon komedi film...



KRAMAR

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-06-05 10:36:50

Mycket med ögon nu! Din blåtira, Annas ögoninfektion och själv har jag en irriterande vagel i ögat. Innan vaglen hade jag också en snygg blåtira + bula (!) efter att ha noppat ögonbrynen lite väl våldsamt... Hahaa!



Hoppas du spikade tentan - men det tror jag ;)

Kraaaam!

Postat av: hemmabloggaren

Publicerad 2009-06-05 11:16:17

Tack snälla för din gulliga kommentar!



Akta andra ögat så du inte får en blåklocka där med ;P

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-05 12:53:43

Jessi: haha.. samma här- är såå klantig, speciellt när jag är lite stressad.. ;oP



Skönt att du hade "drulle" på försäkringen!!



Kram



Miia: Haha.. ja värsta ögonepedemin i bloggvärlden ju! Du får ta det lugnt med pincetten i fortsättningen, låter farligt det där ;oP



Jag hoppas att du har rätt om tentan! Annars är det bara på´t igen!!



Kram



Hemmabloggaren:Varsågod! =)



Det ska jag göra, men jag är rätt klantig av mig så man vet aldrig ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela