Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Not so lucky....

Publicerad 2009-03-24 06:55:37 i Vardagligheter


Det verkar som vi inte riktigt har turen pa var sida just nu...
Igar hade vi verkligen varldens basta dag, vi var ute med bat pa havet, badade, fiskade och snorklade.
Alla madde toppen och blev bruna som pepparkakor!
Pa kvallen borjade alsklingen och Gabbe ma daligt och nu ligger dackade..igen.
Sa typiskt, hoppas verkligen att de mar battre snart!
Jag och Linda tankte forsoka ta en tur med mopparna till Kamala idag om vadret haller i sig!
Pa fredag morgon aker vi till Bangkok da blir det shopping vill jag lova!
Hoppas att ni har det bra dar hemma!
Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-03-27 18:25:50

Usch för att bli dålig på semestern! Hoppas du klarar dig nu så du kan jobba på brännan och komma hem brun som en liten fräsch pepparkaka =)



Såå kul att du bloggar från paradiset. Ser underbart skönt ut, vill också ligga på playan!



Kraaamar från ett snöstormande Örebro

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2009-03-28 18:21:51

Vad härligt med semester! Och stort grattis i efterskott!

Hoppas sällskapet mår bättre framöver!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela