Em

Så som jag ser det. Simple as that.

One of a kind.

Publicerad 2009-03-03 14:36:22 i Vardagligheter

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det nämligen den här sötnosens födelsedag!
(Bild snodd från Linda her self)

Finaste Linda fyller 30 år idag!

Linda och jag träffades när vi jobbade säsong i Vemdalen.
Första gången vi träffades fick vi båda en märklig känsla av att vi hade träffats förut..
Det var som om vi redan kände varandra, som om vi hörde i hop på något vis.
Efter Vemdalen jobbade vi en sommar i Visby tillsammans viket resulterade i att Linda träffade kärleken med stort K och blev Ö-bo på heltid! Numera är hon även mamma till värdens sötaste lilla Wilmer!
Vi har haft så mycket skoj tillsammans och hon är en av mina absolut bästa vänner!

Love you hun! Hoppas att du får en bra dag!

Gå gärna in på hennes blogg och säg grattis!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-03-03 16:06:37

Kul att du antog utmaningen. Väntar med spänning!



Din kompis Linda ser ut att kunna vara din syster! Gud ni är ju jättelika. Förstår att ni kände igen varandra...=)



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-03-03 16:55:12

Härligt med nära vänner! Jag håller med Ann-Louise- ni är lika!



kramar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-03-03 22:35:16

Sådana vänner växer inte på träd så dom ska man vara rädd om=)



Hoppas att du haft en bra dag tjejen. Sov gott KRAAM

Postat av: Milla

Publicerad 2009-03-04 11:11:42

Hej!



Vi får ses när du kommer hem igen, solbränd, utvilad och fin :) Hela helgen går åt till att packa, packa, och åter packa! Saknar dig med!

Kram kram kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-04 15:24:44

Ann-Louise: Ha,ha-Tycker du? Hon kanske är min okända syster! ;-) Kram



jessi: Ja det är härligt! tänk vad livet vore trist utan vänner! Jag har aldrig tänkt på att vi är lika men det kanske vi är?

Kram



Madeleine: Ja, man ska vara rädd om sina vänner- dom är väldigt värdefulla! KRAM!



Milla: Det blir bra det! Förtsår att ni har mycket! Lycka till med flytten sötis! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela