Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Blåsväder.

Publicerad 2009-05-27 11:09:54 i Home Sweet Home


Min lilla arbetshörna i vardagsrummet ser väldigt välstädad ut på den här bilden,
men skenet bedrar -bakom skåpdörrarna råder kaos!


Herregud vad det blåser idag! Känns som taket ska lyfta!
Inget bikiniplugg i trädgården idag med andra ord!

Sitter vid köksbordet och pluggar idag, trots att jag har min fina lilla studiehörna i vardagsrummet.
En del av lägenheten som jag förövrigt är riktigt nöjd med.
Fattas bara riktigt bra belysning, men jag har ännu inte hittat någon som jag gillar...
Tänker mig någon form av spotlights på undersidan av skåpet.
Funderar också på en låg bokhylla av något slag vi sidan om skrivbordet..
Skåpen är redan proppfulla av böcker och bakom de högblanka dörrana råder allmänt kaos.
Förvaring kan man ju aldrig få för mycket av, eller vad säger ni?

Nu blir det några timmars plugg och sen bär det av till jobbet igen.
Fullt ös just nu. Längtar tills jag får mitt liv tillbaka igen ;-)

KRAM KRAM

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-27 11:41:12

Jag förstår att du är nöjd, fin arbetshörna!



Visst blåser det mycket idag, känns som man ska blåsa bort!



Tänk vad härligt sen när plugget är över o du jobbar, då uppskattar man arbetet ännu mer, speciellt lönen, hihiii...!



KRam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-27 12:27:54

Jessi: tack! Just nu är den inte fullt så välstädad bara! ;-)



Det ska bli jätteskönt när jag är färdig även om jag tycker det är roligt att plugga, men oj vad jag saknar att få en ordentlig lön! ;-)



Kram!

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-05-27 12:41:37

Samma hemma, på utsidan städat men öppnar man nån av dörrarna så VÄLLER DET FRAM grejor!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-27 13:26:56

Daniel: Ja, men visst känns det bra mycket bättre när man iallfall slipper se skiten! ,-)

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-05-27 19:28:01

Fin arbetsplast :-)



Va rädd om dig ang plugget

massor med kramat

Postat av: Therese

Publicerad 2009-05-27 20:17:02

Åhh vilken mysig arbetshörna - tyvärr har jag ingen hemma hos mig.. Blir laptopen på vardagsrumsbordet.. haha

Mmm den där blåsten ja, den rev sönder mitt partytält som var uppställt till min 30 årsfest på lördag.. suck

Ha en bra kväll på jobbet!!

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-05-27 20:38:19

Mysig hörna och så välstädat!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-27 20:46:56

Mysig hörna och dte är ju perfekt att du kan ha all röra bakom dörrarna så syns det ju inte, me like, har likadant här ;-)



Ser framemot att du får livet tillbaka så kanske vi kan ses och dricka rosé!!!



Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-28 10:15:52

Anna: tack snälla! det ska jag! KRAMAR



Therese: Tack! Det var samma för mig tills jag började plugga- då var jag ju tvungen att ha en "ordentlig" arbetsplats för att skona nacke och rygg!



Hoppas att det hinner ordna sig med tält och allt inför lördagen och självklart håller jag tummarna för att du får strålande sol också! =)



Susanne: Tack! Skenet bedrar kan jag säga, det är inte alls så välstädat bakom skåpluckorna ;-)



Anna: tack gumman! Skönt att det ser välstädat ut i allfall! ;oP

Jaa, nu är det två veckjor fullsmockade med plugg sen tycker jag absolut att vi ska försöka ses! Det börjar bli på tiden! Kram vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela