Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndag

Publicerad 2009-05-25 10:00:52 i Vardagligheter

Heeej!
Nu är jag tillbaka efter en lång helg på västkusten!
Vädret har varit sådär men vi har haft mycket att göra ändå!
Kul som alltid har vi haft iallafall!

Den här veckan ska ägnas åt seriöst tentapluggande.
På lördag skriver jag nämligen tenta i Ekonomistyrning.
Känner mig inte ett dugg laddad ska jag säga, men det ska vi snart ändra på!
 
Funderar på att ta med mig böckerna ut i trädgården- vilket underbart väder det är!

Ha en bra dag nu! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-25 20:27:22

välkommen tillbaka!



det är väl en jättebra idé att plugga utomhus, 2 flugor i en smäll!



kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-25 21:15:51

Jessi: Tack snälla!



Det var riktigt skönt att sitta i trädgården att plugga och det resulterade i en riktigt snygg bonnbränna, haha! Är det sånt här guldväder i morgon är det bikinin som åker på!



Kram på dig!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-25 21:17:10

Välkommen!

Härligt höra att du haft det bra!! Roligare jobba när det är nått att göra.



Lycka till med pluggandet, vädret är ju kanon så passa på att vara ute!



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-25 21:44:31

Ann-Louise: Tack! Absolut! Det finns inget värre än att bara gå och trampa...



Tack snälla, det ska jag- så häärligt med sol och värme! Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-05-25 23:29:04

Lycka till med tentapluggandet i veckan! Jag ska hålla tummarna för dig på lördag. Är det sista tentan för terminen...? Kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-26 15:27:03

Miia: Tack snälla! Det behövs- är ruskigt mycket som ska sitta som gjutet i huvudet inför lördagen...



Är näst sista! Har en nästa vecka också...



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela