Em

Så som jag ser det. Simple as that.

söndag

Publicerad 2009-05-10 15:17:25 i Vardagligheter



Vi fick fina presenter av älsklingens familj när de var här i fredags!
En färgglad bukett med Gerbera och trollhassel från Malin och Peter,
 och vita frottéhanddukar från Himla av svärmor och svärfar!


Blev en lång sovmorgon för oss idag.
Älsklingen var ute och svirade igår och jag sympatisov lite med honom heltenkelt! ;-)
Skönt att vara rejält utvilad iallafall!

Har en bokföringsuppgift som ska vara inlämnad på onsdag så den ska jag ägna mig åt resten av dagen har jag tänkt...
Får se hur  det går, finns ju alltid andra saker som drar lite mer än att plugga...
Som att läsa inredningstidningar och organisera i nyinköpta byrån tillexempel ;-)

Bli förhoppningsvis en löprunda i spåret framåt kvällen också!

Nu en liten fråga till er som så flitigt kommenterar här hos mig:
Tidigare har jag ju svarat på era kommentarer både här och i era egna bloggar, jag kan känna att det kanske är lite väl överambitiöst och det är ju lite extra pyssel med det.. så min fråga till er är:
Räcker det om jag svarar på era kommentarer här i bloggen eller hur vill ni ha det?
Tell me!

Puss och kram så länge!


Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-10 15:36:40

Jag tycker att det räcker att du svara här även om det är väldigt trevlig när du svarar i våra bloggar, men inget man kan begära. Det tar ju trots allt sin tid att svara ändå tycker jag. Så jag kommer inte att sluta läsa här bara för att du inte svarar i min blogg ;-)



Fina saker ni fått i helgen förövrigt!



Ha en mysig söndag!



Kraaaam

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-10 18:47:58

Hej å tack så innerligt för senast.

Får se till att bjuda tillbaka snart.... men då blir det nog inte så flådigt... inte vad gäller maten iaf=)

Satt i soffan igår å tryckte i mig skagenröran i ett nafs!

Lade lite matbilder i blogg, vågade inte lägga ut bildenpå surkartet du lever med;)

Kram på er

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-05-10 20:09:56

Vilken härlig liten "nisch" ni har där blomman står.

Gillar sådana små detaljer i ett hem! Hoppas du fått gjort det du ville idag. Själv har jag mest latat mig i solstolen =0)



Kramar



Håller med Anna - visst räcker det här eller kanske ännu hellre i egna bloggen- även om man älskar att du gör båda!! men jag skulle inte fixa det själv ;-)



Kram igen

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-05-10 20:34:36

Det är så fint med blombilder tycker jag!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-10 21:09:01

Hej på dig.



Jag tycker att det räcker att du svarar här även om det sagt är trevligt när du svarar i bloggen också. gör det som är enklast för dig=)



Ha en skön kväll nu och lycka till med uppgiften. Kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-10 21:47:42

Anna: Härligt att höra- då kan jag svara här med gott samvete alltså? ;-)



Ja, visst var det fint? Nästan så man ska bjuda på middag oftare när man får så fina presenter! haha!



KRAM på dig vännen!



Malin: Tack själva! Det var jättemysigt! Kul att skagenröran smakade! Erik kan han- även om han är lite kinkig när det gäller bloggar ;-)



Fina bilder du hade tagit också! Vi får se till att ta en grillkväll på er altan när värmen kommer tillbaka! Kramisar!



Ann-Louise: tack, den är en liten rolig detalj! Även om jag ibland har svårt att komma på vad jag ska piffa den med! ;-)

Ni verkar alla eniga om att det räcker att svara på ett ställe, så det kommer jag att göra i fortsättningen. Kram!



Josefin: Tack! Orangea Gerbera är fina och jag älskar kvisten som bryter av!



Madeleine: Hej sweetie!-Ni har övertygat mig. Svarar här från och med nu om det inte är något speciellt vill säga! ,-)



Tack snälla, det behövs är inte alls laddad nämligen! ;oP KRAAAM

Postat av: Therese

Publicerad 2009-05-11 12:26:26

Vilken fin liten "hörna" du har..

Gerberor är min absoluta favorit gällande blommor, om jag någon dag ska stå brud så ska de på ett eller annat sätt vara med i min bukett..

Ha en toppen bra måndag trots pollen..

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-05-11 13:34:58

Vad fint det blev med blommorna.

Postat av: Mia

Publicerad 2009-05-11 13:42:33

Jag tänkte faktiskt på detta häromdagen, med att svara i sin egen blogg eller inte. Jag tycker att det är önskvärt att få svar i sin egen blogg om man tex ställt en fråga. Men om man bara kommenterar rent allmänt så räcker det i din blogg tycker jag :) KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-11 19:02:55

Therese: Tack snälla! =) Gerberor är så enkla men samtidigt så vackra! De kommer passa perfekt i din brudbukett när den dagen kommer!

Tack detsamma!



Hanni: Tack! Älskar att få blommor! roligt med lite färg som bryter av också! =)



Mia: Ja, det är klurigt det där... Du har helt rätt när det gäller frågorna! så får det bli! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela