Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tisdag för tusan!

Publicerad 2009-05-19 22:50:31 i Vardagligheter


Lilla grisen Allan...

Har varit en ganska skön men effektiv tisdag idag!
Har packat inför helgen och varit en sväng till min älskade mormor och morfar!
Vi satt på altanen och åt jordgubbar, drack kaffe och hade det allmänt mysigt i solen!

Har kommit en bra bit på vår inlämningsuppgift också!
Känns skönt och jag kan åka i väg med gott samvete.

Veckans benpass med syrran blev ganska kort men intensivt.  Vi ökade vikterna idag och jäklar vad det kändes!
Härligt att orka mer och få ta i ordentligt! Det var på skakiga gelében jag trippade hem från gymet iallfall...

Nu ska jag dyka ner hos älsklingen i soffan och passa på att mysa lite, vi ses ju inte på flera dagar sen!
Jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom och lilla grisen (Allan) även om jag garanterat kommer att ha fullt upp morgon till kväll!
Vi hörs! Tjipp tjillevipp!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-20 09:23:22

det lät underbart med jordgubbar på altanen, viktigt att njuta av små vardags stunder.



KRam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela