Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Nytt i badrumsskåpet

Publicerad 2009-11-10 22:12:11 i Skönhet och sånt



Idag damp ett paket med rengöring och ansiktscreme från Dermalogica ned i brevlådan.
Jag har ju tidigare använt Decléors produkter och varit jättenöjd men nu känns det som min hud har "vant sig" vid dem och behöver något nytt... Kan huden verkligen göra det?
Jag har provat Dermalogica tidigare och då var jag inte riktigt nöjd med ansiktscremen men nu har jag valt en för torr hy så jag hoppas att den ska passa bättre!

Vilka produkter använder du?

Kram

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-11 08:29:49

Exuviance använder jag, om det nu är någon som missat det :) Ses snart! Kram

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-11-11 09:20:23

Rosenserien & Dr Hauschka :) Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-11 15:25:51

Just nu är jag fattig och använder det jag har råd med =) Just nu Garnier.

Innan så körde jag MaryKay i flera år. Skitbra tycker jag (jag säljer inte... så ni inte tror att det är ett säljknep ha ha).

Kommer antagligen gå tillbaka till det när jag är på fötter igen.

Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-11-11 23:09:32

Jag har använt Comfort Zones Sacred nature nu i snart 2 månader och min torra hy har blivit mkt bättre :) Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-12 10:54:23

Trevligt paket! Jag använder mest Estée Lauder och The Body Shops produkter :)

Postat av: Malena

Publicerad 2009-11-12 20:11:43

Gillar Malins svar!! :) Jag använder också Mary Kay och ahr själv sålt det sen 2005. är supernöjd! Men just nu med gravidhormoner så kan inte ens Mary Kays prylar hjälpa mg tyvärr :( Prickar både här å där.



Kram!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-11-13 15:47:14

Åhh, så bra att du köpt dessa. Då kanske du kan recencera dom om ett tag? =)



Hoppas du får en härlig helg!

Massa kramar

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-16 08:41:37

Hej



Jag har använt Dermalogica och e mega nöjd med det. Men just nu använder jag Vichy Normaderm från Apteket, mhmh nöjd med dom oxå! Så jag hoppar mellan dessa 2 märken...

/ Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela