Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Effektiv lill-lördag!

Publicerad 2009-11-18 20:23:37 i Home Sweet Home





Om jag var handlingsförlamad igår så tror jag bestämt att någon slags duracellkanin har slagit klorna i mig idag.
Iofs. har jag gjort allt annat än det jag borde göra (plugga) men ändå, energin is back!
Morgonpromenad och ett benpass med syrran- suverän start på denna onsdag måste jag säga.
Därefter fick jag total spunk på vår lägenhet och bristen på förvaring. Det var här någonstans kaninen fick fatt på mig...  Slängde ut allt (då menar jag allt) ur garderoberna och organiserade om.
Bytte plats på det mesta och släpade två av byråerna från sovrummet till sin nya plats i hallen.
Rensade, kastade och mördade dammråttor med dammsugaren. Inte att förglömma bänkskivan i köket som fick sig en omgång med sandpapper och olja! Phu!

Nu sitter jag faktiskt här med uppslagna skatterättsböcker och känner mig ganska tillfreds.
Det var liksom det som krävdes. Jag kan inte plugga när det är rörigt hemma, jag får liksom ingen ro.
Men nu så! Nu ska det skrivas så det står härliga till!

Kram

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-11-18 21:23:50

Jag syftade på något annat när jag läste överskriften, men är väl min snuskiga fantasi ;-)



Duktig du är som fixat och donat, hoppas du fik pluggro efter!



Sov sött,



Kramar på dig sötnos

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-18 21:56:36

Ha, ha, ha! Det ante mig! ;-) Får väl ändra överskriften så att inte mina äldre läsare sätter kaffte i halsen!



jodå, just nu bläddras det flitigt i lagboken vill jag lova! Detsamma! kram!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-18 22:04:29

Men vad duktig du har varit idag! Kan du inte komma hit hem och få spunk också, det skulle verkligen behövas här :)



Kramar!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-11-19 08:08:39

Men guud vilken energi du lyckades fånga! Kul när man får i ordning på allt! Skulle behöva göra ett stort ryck hemma men nääää haha nån sån energi har jag inte hahahaha

Plugga lugnt o njut av ditt fina och nystädade hem!

KRAMAR

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-11-19 16:57:08

Plötsligt händer det och gud så skönt det är sen!!



Må gott



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela