Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Brrrrrr!

Publicerad 2009-10-05 20:09:11 i Vardagligheter


Älsko!

Allan och jag kom precis hem från en promenad bland höstlöven!
Lykke Li och Maria Mena i den rosa Ipoden och mössa, vantar och med halsduk kvällen accesoarer.
Riktigt kyligt ute nu!
Måste plocka ned tjocka vinterjackan från vinden- den kommer behövas på kvällspromenaderna framöver...
Har läst ett antal kapitel om panträtt och förberett mig så gott det går inför hemtentan i ledarskap som blir tillgänglig i morgon. Nu en varm dusch och sen ska jag krypa upp i tv-soffan.
Kramar!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-05 22:00:19

Vad konstig Allan ser ut på nosen? Vad är det för rutor? :) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-05 22:32:16

Ha, ha... Han har blivit en torris på äldre dagar.. Precis som bebiskinder måste han smörjas, smörjas och smörjas när det blir kallt! =/ Kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-10-05 23:16:22

Håller med dig om att det är kallt om kvällarna nu. Jag har precis plockat fram vinterjackan.

Lycka till med hemtentan i ledarskap. Jag läste också den kursen och kommer ihåg att det var en hemtenta -någon slags skrivuppgift om jag minns rätt.



Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-06 15:28:49

Men lilla vännen, kan inte vara skönt :( Tur att han har en sån snäll matte som smörjer och smörjer :) Kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-06 19:42:52

Fick ta en tur upp på vinden här också och hämta ner vinterjackor..men vilken stoooor plats de tar!!



Tyckte nästan att Allans näsborrar rörde sig när jag tittade...spooky ;-)



KRAM och lycka till med tentan.

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-10-06 20:00:56

Ja nu är det verkligen höstrusk! Haft höstjacka, handskar och halsduk när jag cyklat till jobbet senaste två veckorna nu...



Vad snyggt det blev med nya hatthyllan (all cred till er) och knopplisten från Bruka. Har också spanat in den, blank och fin!



Ha en mysig kväll! Kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-06 21:45:47

Jeanette: Ja i morse var det fem minusgrader! brr!



Tack snälla! Då är det säkert det den hä gången med! Kram kram



Mia: Nja, han har inte särskilt ont av det der ser mest tråkigt ut. Jag smörjer flera gånger om dagen men inte ett helt lätt att få något resultat när en viss hund envisas med att slicka bort salvan... ;-)



Kram



Ann-Louise: Ja, man blir tokig! Tur att vi har fått en rymligare lösning i hallen! ,-)



Haha, han är heeelt stilla bå bilden- promise! ;oP



TACK! Kram



Katta: Ja, men visst är det lite mysigt att få bylsa på sig också!?



Tack snälla! Vi är jättenöjda! Nu ska det bara hittas nya korgar och malmbyrån i ek ska förmodligen få sig en svängom med vit färg!



Tack detsamma gumman! Kram



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-06 21:45:57

Jeanette: Ja i morse var det fem minusgrader! brr!



Tack snälla! Då är det säkert det den hä gången med! Kram kram



Mia: Nja, han har inte särskilt ont av det der ser mest tråkigt ut. Jag smörjer flera gånger om dagen men inte ett helt lätt att få något resultat när en viss hund envisas med att slicka bort salvan... ;-)



Kram



Ann-Louise: Ja, man blir tokig! Tur att vi har fått en rymligare lösning i hallen! ,-)



Haha, han är heeelt stilla bå bilden- promise! ;oP



TACK! Kram



Katta: Ja, men visst är det lite mysigt att få bylsa på sig också!?



Tack snälla! Vi är jättenöjda! Nu ska det bara hittas nya korgar och malmbyrån i ek ska förmodligen få sig en svängom med vit färg!



Tack detsamma gumman! Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela