Em

Så som jag ser det. Simple as that.

En helt vanlig dag...

Publicerad 2009-10-15 10:14:10 i Vardagligheter



Solen strålar som besatt och det är ordentligt med frost ute! Både mössa, vantar och halsduk åkte på inför morgonens promenad! Allan blev alldeles tossig av kylan och lever nu lopppan med sitt ben i vardagsrummet.
Tur att jag inte är något stort fan av porslinsprydnader för han kastar det högt, högt upp i luften men där tar liksom kontrollen slut och det kan landa lite var stans!

Så medans pälsmonstret roar sig på sitt vis ska jag försöka roa mig så gott det går med boken om panträtt.
Ett riktigt sömnpiller om jag ska vara ärlig men med en balja kaffe till hjälp ska det nog gå.
In i hjärnkontoret måste det iallfall!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Linda D

Publicerad 2009-10-15 10:50:57

Tack för tummarna!

Du vet att jag kommer anlita dig sen att hitta "vårat" hus?!

;-)



KRAM

Postat av: Mia ☆

Publicerad 2009-10-15 15:50:04

Oh, det lät ju inte som en särskilt spännande bok :) Lycka till!

Postat av: Malena

Publicerad 2009-10-15 21:11:48

Heej!! Det var längesen!

Hoppas allt är bra med dig :)



Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-16 10:07:26

Linda. D: Varsågod! Jag ska vara redo! ;-)



Mia: Neh... inte så värst.. ;oP Tack snälla!!



Malena: Jodå! Allt flyter på! Så himla kul att se dig tillbaka i bloggvärlden! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela