Em

Så som jag ser det. Simple as that.

F**K You!

Publicerad 2009-10-08 21:57:31 i Vardagligheter





Idag har det varit en riktig jävla skit dag. Eller iallfall till viss del.
Kommer ut till min lilla bil på förmiddagen idag och finner två urtjusiga böteslappar bakom vindrutetorkaren.
Tack för det kära lapp-lisa nu blev den redan fattiga studenten ännu fattigare.
Närmare bestämt ETTTUSENTVÅHUNDRA kronor fattigare. Ingen humörhöjare direkt.

Och ja, jag vet att jag bara har mig själv att skylla eftersom jag hade parkerat där jag hade parkerat men det känns faktsikt bättre om man får gnälla lite, så det så!
Det som gör det riktigt surt är att alla andra parkerar där jämt och då dyker det minsan inte upp några lapplisor.. Men bara för att jag tänkte gå ner och parkera om bilen i morse men struntade i det, tog dom varvet förbi min bil. Twice! =/ Lagen om allts jävlighet heter det tydligen...

Nä nu ska jag sluta älta, sätta på lite te och fortsätta skriva på min hemtentamen istället...

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-08 22:05:29

Nej fy vad trist:(

Du får väll vända det till något positivt och känna dig utvald;) Otur i parkeringsböter kanske ger tur på tentan?;)



Kraammm

Postat av: Linda D

Publicerad 2009-10-08 22:16:57

Fy fan! Inte roligt.

Postat av: Mia ☆

Publicerad 2009-10-09 11:46:14

Huvva, vad surt :( Hoppas dock denna dag blir bättre! :)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-10-09 14:01:26

Ush vad trist! Så är det hos oss också, folk ställer sina bilar hur som helst men får aldrig böter men en gång när vi gjorde det så då fick vi givetvis böter! Hoppas det blir sista gånger för dig, gumman!



Stor tröstekramis

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-09 17:55:12

Trist =0(.



Vey hur det käns efter mina fortkörningsböter härom veckan...2400:-



Nu kör jag lagligt men alla runt mig kör som dårar och då finns inga poliser där...gör mig skitförbannad!!



Hoppas det löser sig på pengafronten.



Kramar

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-10-10 11:58:18

Nää, fy tusan! TVÅ böter till och med... Jädrans skit!



Hoppas iallafall att tentaskrivandet flyter på bra. Kramar!

Postat av: Linda D

Publicerad 2009-10-10 16:58:49

Ny blogg :



www.metrobloggen.se/minvra

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-10 18:23:23

Åhh, jag har bara kommit ca 50 sidor ännu men spänningen börjar redan trappas upp:)



Kram till dig gumman

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-10-10 20:45:24

Mina 200 kr i böter bleknade en aning nu med tanke på dina TVÅ(!) böterslappar! Grrrr!



Hoppas du har en mysig lördagskväll!



Kraaaamar

Postat av: Elin - Ett hus till oss . Vinn OXXO smycke hos mig!

Publicerad 2009-10-10 22:12:41

Fy vilken tråkig dag, hoppas att helgen blev underbar istället :)

Postat av: Milla

Publicerad 2009-10-11 10:50:29

Usch! Förstår din frustration...Lycka till med pluggandet!



Jag har startat en ny blogg:



gnistrandegrus.blogspot.com



Kramar Milla

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-11 19:11:44

Alla: tack sötnosar! En sak är säker- jag kommer defenitivt att parkera lagligt i fortsättningen! ;-)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela