Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Love of my life.

Publicerad 2009-10-02 18:34:58 i Vardagligheter


Listen to your heart & Follow your dreams

Häromdagen kom älsklingen hem med ett litet fint inslaget paket till mig.
Älskar att han då och då kommer med små fina presenter "bara så där".
Dessutom har han väldigt bra smak och full koll på vad jag gillar.
Det innehöll detta halsband med tänkvärda budskap från Oxxo design.

Så himla fint och det kommer att användas flitigt!!
Tack finaste! Puss

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-10-02 18:46:30

Men åååå vilken kille :-)

Hoppas du och han får en mysig helg tillsammans tjejen,

Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-02 20:50:08

Zandra: Ja, han är fantastisk... lycklig

Tack snälla och detsamma till dig och prinzen!

Kramar!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-02 21:54:48

Vilket smycke och vilken kille:) Men inte så konstigt med tanke på tjejen i fråga!:)



Ha en underbar helg. KRAAMMM

Postat av: jessi

Publicerad 2009-10-02 22:19:47

Såå mysigt av din älskling! Jättefint! Kärlek är så härligt!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela