Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Macskogen?

Publicerad 2009-10-30 21:13:40 i Vardagligheter


I en backe som denna ligger nog jag och krälar i morgon... Hoppas på fint väder.

Just nu befinner jag mig  i MacMalins hemtrakter.
Ligger på ett hotellrum med mamma och två flåsande hundar. Väldigt charmigt.
I morgon ska vi tidigt ut i skogen och leka försvunna med ett gäng likasinnade.
Sökkurs med andra ord.
Så Malin,  skulle du av någon anledning snubbla över någon varelse med graninge kängor och sprillans nya vildmarksbyxor i skogarna utaför Lerum är risken ganska stor att det är jag. Just so you know. ;-)

Hmmm... Blir nog en liten öl i hotellbaren innan läggdags...
Har hört att öl innehåller massor av c-vitaminer, visst är det väl så? ;oP

Kramelikram

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-11-01 11:14:23

Hoppas ni hade det skoj, kul att du gör det min din mamma!



Ha haa.. öl o vitaminer! Rätt tänkt!



KRAM

Postat av: Malena

Publicerad 2009-11-02 19:51:15

Åhh! Är det så Macskogen ser ut!

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-11-03 17:16:26

hmmmm, ligger du fortfarande och krälar i skogen? ;S



hihi!

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-11-03 23:01:46

Hi hi! MacSkogen ;)

Trist att jag inte snubblade över dig och Allan denna gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela