Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Svart och gult!

Publicerad 2009-10-19 17:49:48 i Home Sweet Home


Svart och gult är färgtemat i köksfönstret just nu. Känns höstigt och lite kul med något annat även om vitt fortfarande är den givna favoritfärgen när det kommer till inredning. Vasen är en present från min älskade mormor. Jag har lite saker här och var som påminner mig om henne... Saknar!!

Åh vilken mysig helg jag har haft! även om den gick på tok för fort...
Härligt att få umgås med mina älskade vänner! Vi fikade, drack vin, tjattrade och dansade!
Det var superkul även om vi med facit i hand lika gärna kunde ha skippat utgången.
Tänk att det alltid är som roligast på förfesten!

Kvällen ska jag spendera i garaget hos morfar.
Vinterdäcken ska på, det har nämligen varit ruskigt halt några dagar här och jag har ingen större lust att bli överraskad på den fronten när jag ska till Gävle på fredag!

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan! Kram

Kommentarer

Postat av: Princess charming

Publicerad 2009-10-19 22:18:59

ÅH!! snyggt

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-19 22:58:10

Princess Charming: Tack snälla! =)

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-10-20 18:22:41

Så piffigt och fint gumman!!

Hoppas du haft en bra Tisdag!

Kramizz

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-20 20:13:08

Zandra: tack raring! Kram

Postat av: Malena

Publicerad 2009-10-22 21:06:30

Jättefin lykta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela