Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag

Publicerad 2009-09-30 18:08:32 i Vardagligheter


En timmes knådning här gjorde gott för mina trötta muskler idag på förmiddagen.
Skuttade därifrån på lätta fötter och lite lagom mosig i huvudet...

Har spatserat runt en stund i Uppsala på eftermiddagen och fann precis det jag sökte.
Mer om det i morgon.
Nu ska älsklingen och jag snart kila ner till biosalongen som ligger bara ett stenkast från vår lägenhet!
Flickan som lekte med elden ska vi se och jag kan knappt bärga mig! Spännade!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-30 20:20:03

Åh, hoppas den var bra! vi ska se den på söndag :)

kram.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-30 21:32:42

Linda: Den var helt OK! men inte riktigt lika bra som den första tycker jag! Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-30 21:54:08

Lite knådning hade man inte tackat nej till. Jag skulle gärna ta fotmassage så ont i fossingarna som jag har.



Kul med bion för filmen är både bra och spännande. Jag längtar redan efter den sista filmen.



Kraam

Postat av: Mia ☆

Publicerad 2009-10-01 11:41:03

Vad skönt med lite knådning! Ha en mysig torsdag :)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-10-01 16:40:40

Det låter som en härlig dag med masssage, shopping och bio! Bättre kan det ju inte bli!



STOR kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-01 23:52:45

Madeleine: Åh, dina stackars fossingar.. Ska dom aldrg sluta bråka med dig? =/



Längtar också till sista filmen! Vill se den nu!!

Kramar!



Mia: Det satt som en smäck vill jag lova! Tack snälla! Detsamma!



Jessi: Inte tokigt alls! It was a good day! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela