Em

Så som jag ser det. Simple as that.

These boots ARE made for walking

Publicerad 2009-09-19 12:45:31 i Shopping


Inte dom hetaste skorna i världshistorien men nog ska dom hålla mina fötter torra och varma i sökskogen alltid!

Tjing tjong!
En annan trillade precis hem från ett yoga pass! =D
Jösses vilket härligt sätt att starta upp den här lördagen på!

Snart ska jag och mammsen sticka iväg på en liten (?) tur längs Upplandsleden med hundarna.
Då ska mina nya, väldigt heta, Graninge kängor invigas (iallfall en liten stund annars är det väl risk för skavsår)!
Rejäla doningar på fötterna är ett måste när man slaffsar omkring i skogen så som vi gör...
1300 kronor på Ellos, en rabattcheck på 50% och lyckan var total.
Ibland är dom allt bra att ha dom där rabatterbjudandena som dom envisas med att skicka ut jämt och ständigt! ;-) Från och med nu ska jag sluta svära när dom belamrar min mailbox!

Nä, ut i solen och njut! pussen


Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-09-19 21:47:59

Yoga låter riktigt skönt, perfa start på helgen!



Hoppas du har en mysig kväll, kraaaam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-09-20 00:28:41

Graninge är kungen på bra kängor. Bra köp!! Som barn i Norrland hade alla såna och alla var torra om fötterna också - och varma!!



Hoppas allt går bra och att du mår bra!!



Kram!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-20 08:25:44

Hoppas ni hade en härligt stund i naturen med hundarna!



Jag håller med om rabattcheckarna, häromdagen skulle jag köpa en kjol från Kappahl och plötsligt mindes jag att jag hade fått ett sms från dem dagen innan och tack vare det så fick 25% rabatt!



Ha en bra söndag!

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2009-09-20 17:03:16

Wow halva priset, hur bra som helst!

hoppas promenaden blev härlig



stooor kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-20 21:46:48

Miia: Det var rikigt skönt! Ut med all stress och spänningar som samlats under veckan och in med skön, lugn helgfeeling!



Kraam!



Ann-Louise: Det kan man lugnt säga! Jag gick närmare milen i mina nya kängor och inte ett skavsår så långt ögat kan nå! Helt otrolig!



Allt flyter på som det ska och jag mår bra! Hoppas det är detsamma för dig vännen?

Kram



Jessi: Det var supermysigt! Vi gick närmare en mil genom ett naturreservat och precis vid mälarens kant. Solen strålade och det kunde omöjligt ha varit bättre än så!



Rabattkoder kan minsan vara bra ibland! ;-)

Tack detsamma fina Jessi! Kram



Anna: Ja, det var verkligen ett klipp! Lite skillnad på slutsumman! =D

Det blev den!! Underbar! Kram på dig!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-21 12:20:46

Graninge is the shit!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-22 15:12:23

Malin: Oh yes!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela