Em

Så som jag ser det. Simple as that.

tisdagendenförstaseptember

Publicerad 2009-09-01 09:00:03 i Vardagligheter



Äntligen har jag och moster kommit igång med våra morgonpromenader igen!
Finns inget bättre sätt att starta dagen på och det är ännu en rutin jag mår vansinnigt bra av!
Rutiner is the shit säger en tråkmåns som jag!

En tallrik havregrynsgröt och kopp starkt kaffe och jag är redo för att "Fånga dagen" så gott det bara går!
(Vilket egentligen betyder: Ringa CSN ännu en gång, läsa rättsfall och slåss med lagboken!)


Har en hel del som snurrar i huvudet inför M&M´s bröllop på lördag också...
Måste skriva en checklista!

Ha en bra dag gullungar så hörs vi snart igen! Pussen

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-09-01 18:48:45

Skönt höra att du är så ladda inför hösten trots det späckade schemat! Morfar blev nog väldigt glad att du hängde med honom...springa Tjejmilen hinner du! Syrran är ju grym.



Ha en bra kväll



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-02 08:02:37

Ann-Louise: Tack, det känns skönt också!



Tjejmilen kan vänta, det finns saker som måste få gå före ibland- magkänslan är bra den!



Visst äe hon duktig!?!



Kram på dig fina Ann-Louise!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-02 17:06:21

Mysigt att gå på bröllop!



Ha det så gott o plugga på!



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-02 22:00:39

Jessi: det ska bli jättemysigt! men är lite nervös för att jag ska snubbla och typ fälla brudparet när vi ska gå upp för altargången! ;-)



Tack detsamma! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela