Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Gilla!

Publicerad 2009-09-17 21:26:39 i Vardagligheter


Morgonpromenadsbild...


Phu... Sitter och pustar ut i soffan efter en dag som har gått i rasande fart.
Har hunnit med promenad, plugg, jobb och en skvätt Idol!
Träningsvärken som totalt har tagit över min kropp idag är förresten inte att leka med..
Jag kunde knappt ta mig ur sängen i morse och det är helt klart ett tecken på att vi har haft ett alldeles för långt uppehåll med benpassen min kära syster och jag! Ording och reda måste det bli!

I bland blir man så himla glad över att det finns så fina och omtänksamma männsikor!
En av mina läsare har gett mig flera superbra råd om min utbildning som är väldigt värdefulla och jag är så otroligt tacksam för det! Att någon kan vara så gullig och lägga ned tid och energi på en person man inte känner tycker jag är fantastiskt! Tack snälla söta Jeanette för hjälpen!
Gå in på hennes blogg och gratulera henne, för hon blev färdig med sin fastighetsmäklarutbidning häromdagen!!

Nu blir det en varm dusch sen bums i säng med en bunt tidningar! Kram

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-17 21:53:45

Ja man har bloggen att tacka för mkt:) Frågar mig ofta vad jag gjorde med tiden när man inte bloggade eller läste bloggar...hmmmm



Hoppas allt är bra med dig gumman. KRAAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-09-18 15:21:06

Fin bild!



Ja, tänk vilka omtänksamma läsare man har - guld värt!



Hoppas du får en mysig helg! Kraaam

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-09-18 23:22:39

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-09-18 23:31:24

Vad glad jag blir när jag läser detta blogginlägg... Jag tycker bara det är kul att få hjälpa till. Vet själv ur det var innan man fick ihop allt, kurser hit och dit. Allt kändes som en röra innan man fick koll. Du får gärna fråga mig när du vill och jag lovar att svara så fort jag kan. Självklart kan jag ordna tentorna till dig, ge mig bara lite tid, ska lära mig hur min scanner funkar:) Tack för att du länkar till min blogg, vad gulligt av dig. Ha en bra helg så hörs vi!

Kram Jeanette

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-20 21:33:46

Madeleine: Ja, det har man verkligen och en hel drös med fina bloggvänner har man fått på köpet- inte illa! Men visst tar det en hel del tid inget snack om saken! KRAM



Miia: Tack! Den är från en park som ligger en stenkast från vår lägenhet!



Det är verkligen guld värt, jag är så glad! Kram



Jeanette: Härligt att jag kan få göra dig glad också! Du är så söt och omtänksam! Klart jag länkar till dig- ska bli spännade att få följa din blogg! Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela