Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Långfredag i suburben

Publicerad 2010-04-02 22:00:49 i Vardagligheter


Pyttiga små tete a teter är det enda som skvallrar om att det är påsk hemma i lägenheten.

Denna påskhelg firar jag, mamma och hundarna i MacMalins trevliga suburb.
När andra käkar ägg och dricker påskmust är vi ute och ränner i Lerumsskogarna.
Man måste nog vara lite skruvad för att hålla på med sök.
Jag menar varför skulle man annars frivilligt klämma ned sig i små lådor i skogen eller ligga under en gran när man kunde istället kunde mumsa påskgodis och jäsa hela helgen?
Men som någon sa på genomgången idag: Roligare än så här kan man inte ha det, nykter och med kläderna på.
Pja, ligger väl någonting i det! ;oP

GLAD PÅSK på er!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-03 07:13:30

Jag är helt på din linje ;)

GLAD PÅSK!!!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-04-03 17:27:27

Glad påsk raringen! Hoppas du har det bra i skogen under lådorna ;-)



Kramis/Anna



Postat av: Malena

Publicerad 2010-04-03 19:35:16

GLAD PÅSK! :)



Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-03 23:42:48

Gladpåsk min älskade vän!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela