Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Och mysigt hade vi...

Publicerad 2010-04-24 23:18:08 i Vardagligheter







Det är lite långt mellan inläggen just nu. Mycket i skolan är det enda jag kan skylla på!
Men här kommer iallfall några bilder från vår spahelg i Grisslehamn.
Mamma hade bjudit mig och lillasyster på weekend för att "inte" fira hennes 50 års dag.
Vi hade verkligen supermysigt och åkte därifrån avslappnade, möra och lyckliga.
Hotellet är inte särskilt flashigt, men lagom charmigt och har en strålande utsikt över havet!
Maten var god och behandlingarna var suveräna! (Förutom en liten miss som jag råkade ut för vid min fotbehandling men syrran var väldigt nöjd med samma behandling så det var den mänskliga faktorn som missade tyvärr..)
Bilderna är tagna på avresedagen när vi var ute och promenerade i vackra Grisslehamn!

Tack mamma för en underbar helg! PUSS

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-04-25 21:59:07

Vad mysigt med en helg med mamma och syrra:)



Hoppas att pluggandet går bra. Hur länge har du kvar nu?



KRAAM

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-04-25 22:31:12

Love you. <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-25 23:05:16

Madeleine: ja, det var supermysigt! Sååå skönt!



Det är väldigt mycket just nu men det går framåt! Ska vara klar i januari om allt klaffar!

Kram på dig vännen!



Lillasyster: PUSS

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-26 09:12:03

Åååå vad härligt det ser ut!

Postat av: Malena

Publicerad 2010-04-26 20:27:23

Det var ingen dålig "inte fira resa" Fantastiska bilder!



Vad hände vid fotbehandligen? Fick du mer skinn borttaget än vad som är skönt? Har hänt mig en gång. Tog ett tag att läka...



Tack för söta kommentarer på min blogg! :) Det värmer!



Kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-29 22:40:53

Malin: Det var det också kan jag lova! ;) KRAM



Malena: Nej, det var fantastiskt mysigt!

Haha, nä snarare tvärt om- inget skinn borttaget alls och dessutom "glömde hon bort" fotmassagen som skulle ingå! Min syster gjorde samma behandling men hade en annan terapeut och fick en låååång, ljuvlig massage. Gissa om jag var irriterad! Men som sagt jag tog mod till mig och klagade och fick kompensation. KRAM

Postat av: Alexander

Publicerad 2010-05-02 14:12:35

Trevligt!

Vi har landställe i grisslehamn, underbart!



/A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela