Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Once a week.

Publicerad 2010-02-01 22:14:09 i Vardagligheter


Men herrejösses. Är en vecka sedan jag bloggade sist. Så här kan det ju inte fortsätta!
Har inte haft ett uns ork över till något alls förutom studierna senaste veckan!
Men allt pluggande har lönat sig för vet ni va?

JAG KLARADE EKONOMITENTAN!!!!! Jag var så lättad att jag nästan grät när jag fick beskedet.

Den har varit en stor stressfaktor som konstant har legat och gnagt bakom pannbenet, men nu är den ur världen och de tyngda axlarna känns bra mycket lättare!

Förra veckan avklarade jag hela tre kursstarter och en inlämningsuppgift så det har varit minst sagt fullt upp.
Men nu är jag laddad som tusan och ser verkligen fram emot kurserna jag ska läsa!
ETT ÅR av min utbildning kvar! Tjoff! Sen är jag där! ;)

PUSS på er!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-02-02 09:14:02

GRATTIS gumman, fan du är bra!!!! TJOHOO!! :-)

Tack för krya på dej kramen, idag känns de bättre faktiskt!

Kramar

Postat av: jessi

Publicerad 2010-02-02 18:29:24

grattis grattis till tentan! härligt att du fixade den.



KRAM

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-02-02 18:52:27

Grattis gumman till den avklarade tentan, du är en grym pingla =)



Massa kramar

Postat av: Malena

Publicerad 2010-02-03 16:35:49

Stort grattis!

Va skönt!



Va fin du är på bilden!



Kramar från Karibien!

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-02-04 09:36:19

Stort grattis, du är grym!

Kram

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-02-04 22:24:07

Stort grattis!!!!!

Kramkram

Postat av: Lisen Fisen

Publicerad 2010-02-05 15:18:52

GRATTIS HAMSTERN! Fy vad skönt! Kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-02-06 00:09:23

Föresten, du har väl inte missat att du fått en blog award i min blogg! ;)

Postat av: Malena

Publicerad 2010-02-12 14:43:40

Mera inlägg tack! :) Once a week var det ju ;)



Kram!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-02-18 15:47:50

Grattis!! Jag vet hur det känns. Det var den kursen jag tentade flest gånger, tentade den, 4 ggr och klarade den på femte försöket då vi fick en ny examinator, då blev det VG istället.. Hur går det annars? läser du Förmedlingen nu?.. Jag har varit väldigt dålig på att blogga men min dator hemma har gått sönder och jag är på gång att införskaffa en ny, snart, väldigt snart hoppas jag.. Ha det bra och hör av dig om du har några frågor om kurserna.

Kramar Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela