Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Fjärilar i magen

Publicerad 2010-01-15 16:05:14 i Vardagligheter




Mitt i tentapluggandet ringer telefonen och jag får höra att jag ska få ett blomster bud levererat till mig.
Jag fattar ingenting. Vem skickar blommor till mig idag och varför?
Nyfiken så att jag håller på att spricka!
Efter en lååång väntan (kändes så iallafall) plingar det på dörren.
En alldeles underbar, vårig tulpanbukett gömmer sig bakom allt det prassliga pappret!

På kortet läser jag "Lycka till på tentan"

Min finaste älskling ska vara borta över natten och hinner inte önska mig lycka till IRL. och har därför skickat den fina buketten!

Behöver jag säga att detta gjorde min dag och att pluggandet gick bra mycket lättare sedan? ;-)

Tack älskling! Du är bäst!



Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-15 19:40:13

Blomsterbud är ju bara sååå kul att få! Vilken fin gest av din älskling :) Kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2010-01-15 19:54:28

Men ååååh! Vilken älskling du har, jag fick lite gåshud så fiiiiiint!

Lycka till på tentan.

Kramar

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-01-16 00:03:15

Vilken omtänksam pojkvän du har, åhh så gulligt av honom. Tulpaner på tulpanens dag.

Lycka till på tentan, det kommer gå bra!

Kramar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-01-16 22:37:08

Va gulligt:)



Hoppas att tentan gick bra. Tror på dig!!



KRAAM

Postat av: Malena

Publicerad 2010-01-17 10:32:05

Men oj vilka stilpoäng!!!

Jättefint gjort!!

Jättefin bukett!

Tulpaner är min absoluta favorit. Speciellt nu när det fortfarande är vinter. De är liksom så krispiga och fina. Dessutom kan man ju äta dom och blanda i salladen. Brukar dock bara göra det med egenodlade. Vem vet vilka kemikalier som finns i de som importeras :)



Länge sedan jag kikade in här och det avr länge sedan jag bloggade... Men nu är jag fit 4 fight igen.



Ha en underbar dag!



Kram!

Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

Publicerad 2010-01-18 15:10:32

åh vad romantiskt :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-18 22:14:02

Alla: Tack snälla för era fina kommentarer! Oh, yes- älsklingen samlade verkligen pluspoäng med denna! Nog för att han brukar vara duktig på att komma med små presenter bara "sådär" men denna fina bukett värmde mitt hjärta lite extra! KRAM



Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-21 21:50:48

Vilken underbar älskling!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-22 22:05:55

Emelie: Ja, jag blev såååå glad! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela