Em

Så som jag ser det. Simple as that.

studiehjälp

Publicerad 2010-01-19 14:01:28 i Vardagligheter


Jag hade sötärtorna Emilia och Samuel på besök i går! Mys!


Hej på er!
Tack för era söta kommentarer! Finingar!
Ekonomitentan är avklarad men jag vågar faktiskt inte ropa hej än.
Det kan ha gått precis hur som helst...
Känns som det går troll i denna tenta eftersom det inte direkt är första gången jag gör den..
Det sedvanliga är att jag kan allt till punkt och pricka hemma men väl i tentasalen får jag någon slags paralyserande ekonomiskräck och allt är som bortblåst. Helt sjukt.
Men det är väl bara att nöta på... Förr eller senare ska jag fixa den- basta!

Nu är det denna helgens tenta i fastighetsrätt som flåsar mig i nacken. Den ska tydligen vara ruskigt svår har jag hört. Mellan 10 & 15% brukar klara den- väldigt upplyftande siffror måste jag säga, haha!
Tur som jag har fick jag hembesök och  förstklassig studiehjälp av två små experter i går!
Eller om jag ska vara helt ärlig blev det mest snickesnackande, klistermärksklistrande och annat viktigt under tiden dom var här men nästa gång ska vi bädra i lagböckerna, det har dom lovat! ;)
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Malena

Publicerad 2010-01-20 17:09:13

Tror att bara energin som två sötärtor ger kommer få dig att klara tentan i fastihetsrätt!! Vem behöver lagböcker när det finns barn??

Och vad är det som säger att inte just DU kommer tillhöra de där 10-15% som klarar den? Det kommer du om du vill tillräckligt mycket.

Tänk inte på paralyserande skräcktankar när du sitter där. Sådana tankar finns inte.

Bara att du är en av de lyckliga procenten som faktiskt kommer klara tentan. Lätt som en plätt!!



KRam!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-20 19:50:58

Tack hjärtat! Jag håller alla tummarna och tårna för att tentan ska ha gått bra, det vet du :) Puss.



jag sitter nu och skriver på våran alldeles sprillans nya dator som kom hem idag :) jag är lycklig!! och jädrans så fort allt går ha,ha! måste haft en rackarns mycket skit i den gammla!



Vad fina blommor du fick av E! han är ju för gullig.



Hoppas att du haft en bra start på veckan:) några roliga planer i helgen?



Puss o kram.

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-22 22:04:40

Malena: tack snälla för all positivenergi!! Kram



Linda: tack gummsan! Skönt med ny dator!! Inga planer alls! Vet att jag kommer vara som en urvriden disktrasa efter morgondagens tenta och på söndag är det dags att ta tag i en inlämningsuppg. som ska vara inne nästa vecka! fullt ös,haha!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela