Em

Så som jag ser det. Simple as that.

B-day

Publicerad 2010-03-19 19:33:03 i Vardagligheter


klockren present från älsklingen! Här ska stövlas omkring!

Idag fyller jag år. Lite visare (haha) och ett steg närmare trettiostrecket! phu!
För att fira riktigt ordentligt klev jag upp kl. 6 i morse och åkte till Gävle för att skriva tenta i fastighetsvärdeing.
Vilken underbar start! ;oP
Jag har bakat för fulla muggar inför morgondagens afternoon tea med familjen!
Finaste älsklingen kom hem med en bukett gigantiska röda rosor, ett presentkort hos favoritfrisören och bäst av allt ett inköp av ett par hett efterlängtade Hunter stövlar! De var tyvärr slut i min storlek så vi ska åka och inhandla dom någon annan dag!
Nu är samma älskling i väg och köper pizza och vi ska däcka i soffan till Let´s Dance!
Ha en skön fredag raringar! Och tack för alla sms, samtal och fina hälsningar på facebook!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-03-19 22:32:55

Många grattis kramar och vilka toppen bra presenter. KRAAM

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2010-03-20 18:02:52

Massa GRATTIS en dag för sent, men bättre sent än aldrig. Snygga stövlar, vill ha ett på sådan jag också :-)



Största kramen till finaste Emelie

Postat av: Malena

Publicerad 2010-03-21 18:33:33

Många grattiskramar ett par dagar försent!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-23 22:23:03

Tack sötnosar! KRAM

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2010-03-27 18:49:15

Men! Har jag missat din birthday, trots att jag har dig på FB? Fy skäms på mig!



Stort GRATTIS i efterskott iallafall :) Supermysigt med afternoontea!



Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela