Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Loads of Love

Publicerad 2010-03-24 19:36:55 i Home Sweet Home



En ny kudde med guldig text från H&M Home har fått flytta in i vardagsrummet.
Tillsammans med den knallrosa kudden från Ikea piggar de upp den vita fåtöljen!
Är sugen på fler nya kuddar till soffan. Har varit och klämt på fina kuddar från Moltex, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag vill ha... Tål att tänkas på så jag avvaktar ett litet tag till iallfall...

Vilken accentfärg satsar ni på i hemmet i vår?

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-03-29 17:37:50

Hej tjejen!



Snygga kuddar!

Jag satsar på liiite turkos & grönt!



Ha en fins tart på påskveckan

KRAAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-02 22:02:57

Anna: tack! Rosa är min grej ;oP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela